نشست هری و مگان با خانواده سلطنتی پس از مجموعه نتفلیکس

نیمه دوم مستند دوک و دوشس ساسکس روز پنجشنبه (۱۵ دسامبر) منتشر شد

خانواده سلطنتی همچنان در مورد برنامه جنجالی نتفلیکس سکوت اختیار کرده‌ است - AFP

بر اساس گزارش‌ها، شاهزاده هری و مگان مارکل تمایل دارند پس از پخش مستند نتفلیکس، با خانواده سلطنتی دیدار و درباره «مشکلات» خود صحبت کنند.

قسمت‌های پایانی مستند شش قسمتی دوک و دوشس با عنوان «هری و مگان» روز پنجشنبه (۱۵ دسامبر) منتشر شد.

هری در جایی از این برنامه گفت «وحشتناک» بوده که برادرش شاهزاده ویلیام وقتی به نشست سندرینگام رفته بودند تا با ملکه درباره خروج از خانواده سلطنتی صحبت کنند، سرش داد کشیده است.

او همچنین مدعی شد پدرش شاه چارلز سوم چیزهایی گفت «که واضح بود درست نیستند» و ملکه الیزابت دوم فقید «ساکت آنجا نشست» و «همه را گوش داد».

نه کاخ باکینگهام و نه کاخ کنزینگتون، هنوز به ادعاهای مطرح‌شده در این مجموعه واکنشی نشان نداده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

حالا تایمز گزارش داده که هری و مگان می‌خواهند «با خانواده سلطنتی نشستی داشته باشند» و در جلسه‌ای قبل از تاجگذاری سال آینده شاه چارلز، «مشکلات» خود را حل کنند.

طبق گزارش‌ها، یک منبع آگاه نزدیک به ساسکس‌ها در واکنش به اعلام خبر عذرخواهی لیدی سوزان هاسی از نگوزی فولانی، بنیان‌گذار موسسه نیکوکاری بلک (Black)، بابت اظهارات «نژادپرستانه» که از سوی این کاخ منتشر شد، گفت: «وقتی هری و مگان دغدغه‌های مختلف را مطرح کردند، هرگز کسی چنین کاری نکرد؛ نه جلسه‌ای گذاشتند، نه عذرخواهی رسمی شد و نه کسی مسئولیت یا تقصیری را بر عهده گرفت.»

«هضم این موضوع سخت است- بله آن‌ها ۱۰۰ درصد می‌خواهند جلسه‌ای داشته باشند.»

ایندیپندنت با نمایندگان دوک و دوشس برای اظهارنظر در این مورد تماس گرفت.

بر اساس گزارش‌ها،‌ یک منبع ارشد در کاخ در واکنش به این ادعا که هری و مگان می‌خواهند با شاه «تماس بگیرند»، به تایمز گفت: «از محل زندگی‌ او خبر دارند.»

خانواده سلطنتی همچنان در مورد برنامه جنجالی نتفلیکس سکوت اختیار کرده‌ و در عوض بر مشغولیت‌ها و دیدارهای عمومی خود در فصل جشن تمرکز کرده‌اند.

شاه پس از حضور در دومین برنامه سالانه سرود کریسمس‌‌خوانی شاهزاده ولز در روز پنجشنبه، روز جمعه از مرکز یهودیان شمال لندن بازدید کرد و با بازماندگان هولوکاست رقصید.

© The Independent

بیشتر از جهان