پروژه بی آبرو کردن امام جمعه اهل سنت

هکرها باید اخلاق و انصاف داشته باشند.

عکس فتوشاپی ناشیانه برای بی آبرو کردن امام جمعه سنی

عبدالحمید با عبدالسعید

هک اش درآمد  که رهبر معظم به زیردستانش سفارش کرده که مولوی عبدالحمید را دستگیر نکنید بلکه بی آبرویش کنید.

برابر عکس فتوشاپی ناشیانه‌ای که برای ما رسیده، مجریان اوامر رهبری بهترین راه بی آبرو کردن مولوی عبدالحمید را انتشار عکسی از او با سعید طوسی تشخیص داده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین سعید طوسی (این لقب افتخاری را من به او داده‌ام) پرونده‌ای روشن و چند وجهی از لحاظ دست درازی به شاگردانش در حال تعلیم قرائت قرآن دارد. خانواده‌های روشنفکری هستند که پسربچه خودشان را به جای گذاشتن به کلاس موسیقی یا نقاشی یا ریاضیات سپردند دست یک بابائی که به آنها  یاد بدهد چگونه «قُل اَعوذ برَبَ الفَلَق» را از بیخ گلو (یا به قول خودشان «از مخرج») ادا کند و صداهای عجیب غریب از خودش دربیاورد.

این خانواده‌ها بعداً فهمیدند که طفل قرآن خوان هنوز از «قُل» به «اَعوذ» نرسیده، دست استاد قرائت قرآن می‌آمده اِعراب حروف عربی - زیرِ، زِبَر، پیش - و پس! را با انگشت روی بدن بچه دانلود می‌کرده.

 تق‌اش که در آمد و شکایت‌ها که شد با عنایات مقام معظم رهبری پرونده تجاوزات در واحدهای مختلف قضایی گم و گور شد. شاکی‌ها هم فرار کردند! باقی ماند خاطرات و عکس‌هایی از استاد قرائت قرآن با مقام معظم رهبری که حالا برای بی‌آبرو کردن مولوی عبدالحمید امام جمعه مسلمانان سنَی زاهدان بکار می‌رود. شایع است که می‌خواهند بزنند یک دستش را هم بشکنند تا علاوه بر بی آبرویی، جسم ناقصی هم داشته باشد. انالله و انا الیه راجعون.

****

یک توصیه به هکرهای محترم

صحبت هک شد. دو هفته پیش دیدم هکران عزیز یک جوان کارمند یک خبرگزاری را هک کرده بودند که برای خودش عروسی گرفته بود و تا اینترنت قطع نشود و برق نرود فیلم پورنی گذاشته بود که در اسرع وقت کف دست خودش داماد شود. غافل از اینکه هکران بی رحم و بی اخلاق از دوربین بالا سر، مچ اش – همان مچ مشغول- را می‌گیرند و بی آنکه صورتش را شطرنجی کنند و تصویر را محو کنند، طفلی را انگشت نمای دوست و دشمن و خواهر و مادر و برادر و در و همسایه می‌کنند. هکر جان تو که می‌توانی و قدرت هک داری «این تیغ نه از بهر ستمکاریت دادند...» ضعیف‌کش نباش. کارمند خبرگزاری چه کند با این خبرها. اگر خبر راست بدهد که گرفتار زندان اگر خبر دروغ بدهد گرفتار وجدان، چه کند اگر در یک بعد از ظهر خلوت و اینترنت موقت، بی آنکه آزاری برای کسی داشته باشد، قدری خودش را ارضاء نکند؟

حالا بگوئید سوءاستفاده از اموال دولتی و اینترنت اداری و دزدیدن از وقت کار، اختلاس حساب می‌شود. این بچه اگر امکان و اخلاق اختلاس می‌داشت، خودش در ویلایش قهرمان پورن خصوصی خودش می‌بود با یکدوجین زیباروی عریان بر سر و کولش، چنانکه دیده‌ایم و می‌بینیم.

ضمناً هکر جان! برو خودارضائی آقایان علما را ببین در جمع زنانی که دور خود جمع کرده‌اند که آموزش سکسی به آنان بدهند. یا این لینک را بزن این آخوند را ببین که با دیدن زنان و دختران مردم در متروی تهران دارد دزدکی خودش را ارضاء می‌کند قربتاً الی الله!

***

 

دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مقاله لزوماً سیاست یا موضع ایندیپندنت فارسی را منعکس نمی کند.

بیشتر از دیدگاه