لیدی گاگا از رابطه‌اش با بردلی کوپر صحبت کرد

عشق ما مانند قصه‌ها بود

لیدی گاگا و بردلی کوپر- MATTEO CHINELLATO/NURPHOTO/GETTY IMAGES

پس از ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی در مورد رابطه لیدی گاگا و مرد هم‌خوانش در ترانه «میلاد یک ستاره»، بالاخره لیدی گاگا سکوتش را در مورد شایعات پیرامون قرار و مدار عاشقانه‌اش با بردلی کوپر شکست.

این خواننده در مصاحبه جدیدی با اپرا وینفری که در شماره نوامبر مجله اِل چاپ شده است، پیرامون اجرای مشترک ترانه «کم‌عمق» با همراهی کوپر در مراسم اسکار ۲۰۱۹ صحبت کرد، و گفت، اصلاً دل‌شان می‌خواسته که مخاطبان باور کنند «همدیگر را دوست داریم.»

این خواننده ۳۳ ساله گفت: «صادقانه بگویم، به گمان من مطبوعات و رسانه‌ها خیلی احمقند. به نظرم عشق ما مانند قصه‌هاست. معلوم است منی که شغلم خوانندگی و بازیگری است، دلم می‌خواهد طوری اجرا کنم که مردم باور کنند ما عاشق هم بودیم.»

او افزود: «دلمان می‌خواست در مراسم اسکار مردم این عشق میان ما را احساس کنند. می‌خواستیم درست از توی عدسی دوربین به تلویزیون‌های تک‌تک مردمی برود که داشتند مراسم را تماشا می‌کردند. خیلی هم برایش زحمت کشیدیم. روزها تلاش کردیم. کلی برایش برنامه‌ریزی کردیم و نقشه کشیدیم. اجرا، حال و هوایی موزون و هماهنگ داشت.»

«راستش وقتی در مورد آن اجرا صحبت کردیم، به هم می‌گفتیم: «خودمانیم، انگار کارمان حرف نداشت!»

وینفری اعلام کرد که کوپر به او گفته است، اگر او و گاگا عاشق هم بودند، وقتی پشت پیانو نشسته بود، به خاطر «احساس گناه مذهبی» نمی‌توانست توی چشم‌ لیدی گاکا نگاه کند. خواننده ترانه «پیوند عاشقانه بد» نیز این حرف وینفری را تأیید کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وینفری به گاگا گفت: «پارسال با کوپر صحبت شایعاتی پیش آمد که پیرامون شما دو نفر پخش شده بود. گفت اگر این شایعات درست بود که نمی‌توانستم پشت پیانو که نشسته بودم توی چشم‌های لیدی گاگا نگاه کنم. گفت که احساس گناه مذهبی هرگز نمی‌گذاشت پشت آن پیانو بنشیند و توی چشم‌های تو نگاه کند.»

گاگا پاسخ داد «کاملاً همین طور است.»

این خواننده در ادامه آن مصاحبه در مورد احساساتی صحبت کرد که هنگام بازیِ شخصیت «اَلی» به او دست داده بوده است، و از دردی گفت که شب مراسم اسکار، وقتی جایزه بهترین ترانه بدیع آکادمی اسکار را برای ترانه «کم‌عمق»، به خانه برد احساس کرده است.

گاگا در مصاحبه با وینفری زمانی را به یاد آورد که گزارشگری از او پرسیده بود، وقتی به جایزه اسکار نگاه کرده، چه دیده است، و او در جواب گفته بود: «درد و رنج فراوانم را دیدم.»

گاگا گفت‌: «وقتی ۱۹ ساله بودم، بارها به من تجاوز کردند. در طول این سال‌ها به خاطر شغلم به روش‌های مختلف ضربه روحی و روانی خورده‌ام، اما هم‌چنان مقاومت کرده‌ام و به راهم ادامه داده‌ام.»

«وقتی به جایزه اسکار نگاه کردم، درد و رنجم را دیدم. نمی‌دانم وقتی آنجا این حرف را زدم آیا کسی فهمید چه می‌گویم یا نه، ولی این را می‌دانم که خودم خوب آن را می‌فهمم و حس می‌کنم.»

گاگا با وجود ابتلا به اختلال اضطرابی، پس از آسیب روانی و رنجی که همواره می‌کشد، دلش می‌خواهد طرفدارانش بدانند که چون او توانسته مقاومت کند، پس آن‌ها هم می‌توانند. 

این ترانه‌سرا گفت: «من به راهم ادامه دادم. می‌خواهم بچه‌ها و حتی بزرگترهایی که دارند در این جامعه کلی سختی و مصیبت می‌کشند، بدانند که می‌توانند دوام بیاورند و برنده جایزه اسکار خودشان بشوند.»

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

 

© The Independent

بیشتر از زندگی