تد لاسو، چهره جدید بازی کامپیوتری فیفا ۲۳

شرکت الکترونیک آرتز در نسخه جدید بازی فیفا، از عوامل این سریال مشهور استفاده کرد

شرکت الکترونیک آرتز، سازنده مشهور بازی‌های کامپیوتری، اعلام کرد در بازی فیفا ۲۳، تد لاسو و ای‌اف‌سی ریچموند حضور خواهند داشت و بازیکنان می‌توانند این مربی و این باشگاه را انتخاب کنند.

تد لاسو شخصیت اصلی سریالی به همین نام است که به عنوان یک مربی آمریکایی، هدایت تیم ای‌اف‌سی ریچموند را به عهده می‌گیرد. دو فصل از این سریال پخش شده و توانسته است محبوبیت بالایی به‌دست آورد.

جیسون سودیکیس، بازیگر نقش تد لاسو که جایزه امی را هم برنده شد، در این باره گفت: «واقعا خوشبخت و عمیقا سپاسگزارم که لحظاتی ویژه‌ در دوران حرفه‌ای‌ام داشتم و در میان آن‌ها، این یکی از بهترین تجربه‌هایم بود. به عنوان یک طرفدار قدیمی بازی فیفا حضور تد لاسو و تمام تیم ای‌اف‌سی ریچموند در نسخه جدید این بازی رویایی است که برای من و دوستانم برآورده می‌شود. بازیگران در این سریال زحمت فوق‌العاده‌ای کشیدند و احساس غرور می‌کنیم که چنین بازتابی داشته است. منتظریم که هوادارانمان بتوانند با کاراکترهای ای‌اف‌سی ریچموند یا حتی روبروی آن بازی کنند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بر اساس تیزری که از نسخه جدید بازی فیفا منتشر شد، تد لاسو به همراه مشهورترین چهره‌های تیمش مثل جیمی تارت‌، روی کنت، سم اوبیسانیا و نیز ورزشگاه نلسون‌رود به فیفا ۲۳ اضافه شده‌اند.

دیوید جکسون، نایب‌رئیس شرکت الکترونیک آرتز، درباره این تصمیم گفت: «تد لاسو در زمانی کوتاه و با تجربه‌ای محدود، توانست به پدیده‌ای فرهنگی تبدیل شود که عشق فوتبال و قدرت باور را به زندگی میلیون‌ها هوادار در سراسر جهان هدیه داد. ما برای خوشامدگویی به تد و تیم ای‌اف‌سی ریچموند در فیفا ۲۳ هیجان‌زده‌ایم.»

فیفا در ۳۰ سال گذشته به یکی از مشهورترین بازی‌های کامپیوتری تبدیل شده و شرکت الکترونیک آرتز توانسته است با ارائه این بازی، بین دنیای بازی‌های کامپیوتری، سرگرمی و دنیای واقعی فوتبال پیوند خوبی به وجود آورد.

بیشتر از فوتبال