بریتانیایی‌ها دستشویی تمیز را به رابطه جنسی عالی ترجیح می‌دهند

این مطالعه مشخص کرد بسیاری از بریتانیایی‌ها نظافت را کلید اصلی رابطه موفق می‌دانند

حدود ۲۰ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند ترجیح می‌دهند شریکی داشته باشند که حمامش را تمیز نگه دارد تا بوسنده خوبی باشد - Pexels

نظرسنجی جدید نشان می‌دهد وارد رابطه شدن با شریکی که در (پاکیزگی) دستشویی/حمام سربلند است، برای زوج‌های بریتانیایی بسیار مهم‌تر از داشتن رابطه جنسی عالی است.

این مطالعه را که ویلکینسون سورد (Wilkinson Sword) انجام داد‌، به بررسی تفصیلی عادات بهداشتی در بریتانیا پرداخت و دریافت بسیاری از بریتانیایی‌ها پاکیزگی را قبل از هر چیز دیگر اصل اول رابطه موفق می‌دانند.

حدود ۲۰ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند ترجیح می‌دهند شریکی داشته باشند که حمامش را تمیز نگه دارد تا بوسنده خوبی باشد.

با این حال، در کمال شگفتی از هر هشت نفر یک نفر ادعا کرد (رابطه با) کسی را که دستشویی تمیزی دارد، به داشتن رابطه جنسی عالی ترجیح می‌دهد.

بیش از دوسوم پاسخ‌دهندگان تاکید داشتند اگر بفهمند شریک آینده‌شان دستشویی/حمام کثیفی دارد، به رابطه پایان می‌دهند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما به نظر می‌رسد بسیاری از بریتانیایی‌ها برای استانداردهای بهداشتی خودشان به اندازه دیگران احترام قائل نیستند.

از هر سه مرد، دو نفر اعتراف کردند که ناخن‌های خود را بعد از کوتاه کردن جمع نمی‌کنند و ۶۶ درصد از زنان بعد از اصلاح، به کثیفی به‌جا مانده اعتنا نمی‌کنند.

از ۵۰۰ زوجی که در نظرسنجی عادات حمام در بریتانیا شرکت کردند، از هر پنج مرد فقط دو نفر گفتند که روزانه اندام تناسلی خود را می‌شویند، اگرچه تعداد بیشتری از مردان در مقایسه با زنان روزانه دوش می‌گیرند.

از هر ۲۰ زوج، یک زوج به استفاده مشترک از مسواک یا تیغ اعتراف کردند، در حالی که فقط ۲۹ درصد از مردان (در مقایسه با ۴۸ درصد از زنان) هر سه یا چهار ماه یک‌‌بار طبق توصیه دندانپزشکان، مسواک خود را عوض می‌کنند.

ویکتوریا گودی، مدیر بازاریابی ویلکینسون سورد می‌گوید: «با توجه به این‌که روال کار ترکیبی (ترکیبی از کار در خانه و اداره) در زندگی ما بیش‌تر می‌شود، آراسته کردن خود برای دنیای بیرون به پایین فهرست اولویت‌هایمان نزول کرده است.

«کارهای روزمره باید با سبک زندگی جدیدمان متناسب و سازگار شوند، اما خیلی‌ها باید برای مراقبت و نظافت بهتر به «ارتقای» عادات استحمامشان بیندیشند.

«بازنگری در امور بهداشتی روزمره مشخصا نه تنها برای ایجاد احساس خوب در خودمان، بلکه برای جذب شریک زندگی مهم است.»

«ازآنجا که فقط نظافت شخصی نیست که می‌تواند کمک کند یار پیدا کنیم، اندک‌شماری از افراد ممکن است به سراغ عادات بهتری برای حفظ نظافت در محل زندگی‌شان بروند تا بتوانند به حفظ زندگی عاشقانه سالم کمک کنند.»

© The Independent

بیشتر از زندگی