فیلم «نگران نباش عزیزم» چشم ونیز را خیره کرد

پس از پایان نخستین اکران فیلم، تماشاگران «نگران نباش عزیزم» پنج دقیقه ایستاده فیلم را تشویق کردند

پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام دوشنبه شب، فیلم «نگران نباش عزیزم»، ساخته اولیویا وایلد، در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد و وایلد، کارگردان این اثر پرحاشیه، در حالی با پیراهن زردرنگ گوچی روی فرش قرمز جشنواره ظاهر شد که تصمیم گرفته بود اجازه ندهد شایعات پشت‌صحنه این روز فراموش‌نشدنی را برای عوامل سازنده و بازیگران آن، خراب کند.

قبل از شروع فیلم، صدها نفر از طرفداران هری استایلز که نام او را فریاد می‌زدند، اطراف فرش قرمز تجمع کردند و کوشیدند از نزدیک با او ملاقات کنند. استقبال پرشور از استایلز باعث شد ولوله‌ای که حضور تیموتی شالامه در روز جمعه روی فرش قرمز به پا کرد، هم سوت‌وکور به نظر برسد.

فلورانس پیو، ستاره زن این فیلم، نیز با لباسی خیره‌کننده از نشان والنتینو روی فرش قرمز حضور یافت و با هوادارانش دیدار کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 به گزارش آسوشیتدپرس، پس از پایان نخستین اکران فیلم، تماشاگران «نگران نباش عزیزم» پنج دقیقه ایستاده فیلم را تشویق کردند اما این موفقیت در روز نخست نمایش هم نتوانست جنجال‌ها پیرامون این فیلم و ستاره‌هایش را کاهش دهد و برخی حتی این را که هنگام پخش فیلم در سالن چه کسی کنار چه کسی نشسته است، زیر نظر داشتند.

بسیاری امیدوار بودند در کنفرانس مطبوعاتی فیلم که اوایل همان روز برگزار شد، درباره تنش‌های پشت‌صحنه با فلورنس پیو شفاف‌سازی شود؛ اما وایلد قبل از اولین اکران فیلم گفت که نمی‌خواهد در دامن زدن به «شایعات بی‌پایان روزنامه‌های زرد» مشارکت کند.

فلورنس پیو در میانه تولید فیلم «تلماسه۲» است و انتظار می‌رود بلافاصله پس از سفر ونیز، سر صحنه فیلمبرداری بازگردد. او اگرچه ستاره فیلم بود، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت نکرد.

مشکلات پشت‌صحنه فیلم‌ها به‌ندرت از حد شایعات داخلی در صنعت سینما فراتر می‌روند، اما این سوال که دقیقا در روند ساخت «نگران نباش عزیزم» چه اتفاقاتی افتاده، به یک کنجکاوی جهانی تبدیل شده است. فقدان شفافیت در مورد همه‌چیز، از خروج شیا لبوف از فیلم در اوایل پروژه تا فقدان حمایت عمومی پیو از این پروژه در حساب‌هایش در رسانه‌های اجتماعی‌، مدتی است که در فضای مجازی مخصوصا توییتر به‌شدت در کانون توجه قرار گرفته و سپس با گزارشی در خبرنامه هالیوود و روزنامه‌های مختلف، تشدید شده است.

بیشتر از فیلم