حلقه ازدواج مفقود در ساحل اقیانوس به صاحبش بازگشت

انگشتر الماس یادگار مادر مادربزرگ زن اهل ایالت ماساچوست آمریکا سه روز پس از گم شدن در ساحل اقیانوس پیدا شد

حلقه ازدواج الماس‌نشان یادگار مادر مادربزرگ فرانچسکا تیل است- عکس از فیسبوک فرانچسکا تیل

 

شانس پیدا کردن انگشتری که در ساحل اقیانوس گم می‌شود چقدر است؟

فرانچسکا تیل، زن ۲۹ ساله آمریکایی به نشریه بوستون‌گلوب گفت که چند هفته پیش هنگام فوتبال بازی کردن با همسرش در «نورث بیچ» نیوهمپشایر، حلقه ازدواج الماس‌نشانش که یادگار مادر مادربزرگش بود، از انگشتش لیز خورد و در یک چشم به هم زدن در میان امواج گم شد.

تیل گفت با همسرش ساعت‌ها دنبال حلقه گشتند اما به نتیجه‌ای نرسیدند.

فرانچسکا تیل سپس پستی را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد و از دیگران خواست که اگر فلزیاب دارند در ساحل به دنبال حلقه گمشده‌اش بگردند. این پست بیش از سه هزار بار از جمله در یک صفحه مخصوص دارندگان فلزیاب، به اشتراک گذاشته شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

طی یک هفته، تیل و همسرش بارها در ساحل به جست‌وجوی انگشتری رفتند و به افرادی پیوستند که با فلزیاب به دنبال حلقه او می‌گشتند. یکی از این افراد که جست‌وجو با فلزیاب از سرگرمی‌هایش است، تصمیم گرفت که در عملیات جستجو کمی به عمق اقیانوس برود.

لو آسی که مردی ۶۰ ساله از اهالي مارشفیلد است، با لباس و چراغ‌قوه مخصوص غواصی و یک فلزیاب به دنبال حلقه به اقیانوس زد و در روز هشتم عملیات جست‌وجو، انگشتر را در عمق ۱۰ سانتیمتری زیر شن‌های اقیانوس پیدا کرد. او به بوستون گلوب گفت که حاضر نبود شکست را بپذیرد.

آسی گفت در روز سوم جست‌وجو در عمق اقیانوس، حلقه را یافت و ‌عکس آن را برای تیل فرستاد و نوشت:‌ «اگر حلقه گمشده‌ات این است، دیگر می‌توانم با خیال راحت ساحل را ترک کنم.»

ناجی حلقه سپس آن را به خانه تیل برد و همسر فرانچسکا تیل، در حالی که در مقابل او زانو زده بود، آن را مجددا به انگشت همسرش انداخت.

تیل سپس در صفحه فیسبوکش نوشت: «مهربانی آدم‌های غریبه در هفته‌ای که گذشت مرا تحت تاثیر قرار داد. انسانیت و مهربانی که دیدم ایمانم را به خودم و دیگران به من بازگرداند.»

بیشتر از جهان