میشل فایفر از تجربه ناخوشایندش با یک فرد قدرتمند می‌گوید

بعد از گزارش کردن این بازیگر خاطی، «احساس بهتر و امن‌تری» در محیط کار دارم

میشل فایفر و آنجلینا جولی بازیگران فیلم ملفیسنت - Tiziana FABI / AFP

میشل فایفر ادعا کرده است یک بار فردی قدرتمند در صنعت فیلمسازی، رفتاری نامناسب در قبال او داشته است.

این بازیگر ۶۱ از فاش ساختن نام فرد خودداری کرد ولی گفت یادآوری آن حادثه به او احساس «مشمئزکننده»ای می‌دهد. 

او افزود جنبش «من هم» (#MeToo) به او کمک کرد به گذشته‌اش نگاهی انداخته و آن را از نو ارزیابی کند.

او به مجله ساندی تایمز (The Sunday Times) گفت: «اوایل با خود فکر می‌کردم من هیچ رفتار نامناسبی را تجربه نکرده‌ام اما با گذشت زمان به این فکر افتادم که خب در واقع اتفاق نامناسب آن بار تجربه تلخ من بوده است».

ستاره فیلم «صورت‌ زخمی» (Scarface) با توضیح حالتی که آن زمان برای رویایی با مساله تجربه کرد، گفت او این اتفاق را انکار کرده و خود را به خاطر بروز آن سرزنش می‌کرده است، با خود می‌پنداشته: «نباید آن لباس را به تن می‌کردم» یا «باید از پیش می‌دانستم».

او گفت: «چندین بار بود که اتفاقات خیلی خوبی رخ نداد. یکی مانند اتفاقی که - جزییات آن را به اشتراک نخواهم گذاشت - ولی وقتی به آن فکر می‌کنم به من احساس مشمئزکننده‌ای می‌دهد. من در آن لحظه خیلی معذب بودم و رفتار نامناسبی بود. من آن را زیر فرش قایم کردم. آن زمان تنها ۲۰ سال داشتم و طرف مقابل فردی قدرتمند در صنعت فیلمسازی بود».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این بازیگر افزود، اگر مرد ذکر شده در این داستان امروز هنوز زنده بود، نامه‌ای به او می‌نوشت.

اظهارات خانم فایفر با عده‌ای اتهامات مشابه دیگر از سوی سایر ستارگان هالیوودی از جمله نائومی هریس و سارا جیسکا پارکر همراه شده است. خانم پارکر به تازگی فاش ساخت «یک ستاره بزرگ فیلم» را به خاطر «رفتار نامناسب» در صحنه وقتی که او تنها بازیگری جوان بوده، گزارش کرده است.

ستاره سریال «سکس و شهر» (Sex and the City) به تری گراس، مجری برنامه رادیویی «هوای تازه» (Fresh Air) گفت او بعد از گزارش کردن این بازیگر خاطی، «احساس بهتر و امن‌تری» در محیط کار دارد.

او گفت: «دیگر نیازی نبود به جوک‌های مسخره درباره اندامم گوش فرا دهم یا شاهد باشم مردم می‌پندارند می‌توانند مرا به چه کارهایی وادار کنند. [رفتارها نامناسب] تمام این مردها متوقف شد. شخصی که محرک من برای گزارش بود، مردی عاقل و بالغ بود، یک ستاره هالیوود خیلی بزرگ که به قول معرف شخصیتی پخته و جاافتاده داشت، به این معنی که شخصیت‌اش ثابت شده بود و امیدی به تغییر آن نبود».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

 

© The Independent

بیشتر از زندگی