بلا حدید در دنیای متاورس

بلا حدید، مدل تراز اول، با مجموعه اِن‌اِف‌تی به متاورس می‌پیوندد

حدید در مورد این فرآیند گفت که این فوق‌العاده سرگرم‌کننده بوده است و محصول نهایی دقیقا حالت‌های چهره او را دارد- رویترز

بلا حدید، سوپر مدل آمریکایی با راه‌اندازی مجموعه‌ای از توکن‌های غیرقابل جابه‌جایی با نام CY-B3LLA که شامل آثار هنری بر اساس اسکن‌های سه‌بعدی از صورت و بدن او است، از صحنه دنیای مد به جهان متاورس گام نهاد.

به گزارش رویترز، حدید ۲۵ ساله، در مصاحبه‌ای گفت که مجذوب محیط‌های مشترک دنیای مجازی شده است و می‌خواهد پس از شیفتگی زیادی که در مورد بازی‌های ویدیویی در طول قرنطینه کووید-۱۹ پیدا کرده است، «نسخه‌های باحالی» از خود را بسازد.

 

او پیش‌تر در اینستاگرامش گفته بود که‌ اِن‌اِف‌تی‌ها (NFT‌) را برای «تشویق به سفر، اجتماع، رشد، فانتزی و تعامل‌های انسانی» ایجاد کرده است.

این اِن‌اِف‌تی‌ها (NFT‌) دارایی‌های دیجیتالی محسوب می‌شوند که در بلاک‌چین وجود دارند، مجموعه‌ای از تراکنش‌های نگهداری‌شده روی شبکه‌ای از کامپیوترها. انواع اشیاء دیجیتال ازجمله تصاویر، ویدیوها، موسیقی و متن را می‌توان با عنوان اِن‌اِف‌تی‌ خرید و فروخت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

حدید در مورد این فرآیند گفت که این فوق‌العاده سرگرم‌کننده بوده است و محصول نهایی دقیقا حالت‌های چهره او را دارد.

مجموعه او شامل ۱۱۱۱۱ عدد NFT است و آن‌ها با همکاری پلتفرم ضرب NFT reBASE ساخته شده‌اند.

بلا حدید می‌گوید: «دیدن اینکه مغز آن‌ها چه نسخه‌ای از من را ساخته است واقعا جالب بود. نسخه‌های بسیار متفاوتی از من وجود دارد که شما می‌توانید بسازید، نسخه‌هایی که من هرگز نمی‌توانم آن‌ها را به خواب ببینم».

مکان‌ها و دارایی‌های دیجیتالی همراه این اِن‌اِف‌تی‌ها (NFT‌) قرار است در فاصله زمانی اکنون تا سپتامبر فاش شود و اولین دسته شامل تصاویری از حدید به سبک رباتیک با الهام از ژاپن است.

همچنین هر اِن‌اِف‌تی‌ مانند گذرنامه‌ای برای یک جامعه جهانی عمل می‌کند، قفل پاداش‌ها را باز می‌کند و دارندگان می‌توانند به رویدادهای واقعی که حدید در آن‌‌ها حضور دارد دسترسی داشته باشند.

تاریخ خرید این اِن‌اِف‌تی‌ها (NFT‌) هنوز اعلام نشده است، اما خریداران علاقه‌مند می‌توانند به‌صورت آنلاین ثبت‌نام کنند.

بیشتر از زندگی