اولین اجرای ادل بعد از پنج سال

۶۵ هزار نفر با ترانه مشهور «یکی مثل تو» هم‌خوانی کردند

برخی از چهره‌های مشهور، از جمله تام کروز و جیمز کوردن، هم در میان جمعیت تماشاگران کنسرت حضور داشتند- Instagram/Adele

با معیارهای دنیای موسیقی، ادل «ستاره» است و با در نظر گرفتن شیوه زندگی ستاره‌ها، خواننده‌ای کم‌حاشیه به ‌شمار می‌آید.

پنج سال از زمانی می‌گذرد که این هنرمند بریتانیایی به دلیل آسیب دیدن تارهای صوتی‌اش، دو اجرای خود را در استادیوم ومبلی لغو کرد و از انظار عمومی کنار رفت. این نخستین کنسرت عمومی او از آن زمان به بعد بود.

وقتی ۶۵ هزار نفر با ترانه مشهور «یکی مثل تو» هم‌خوانی می‌کردند، با چشمانی اشک‌بار خطاب به حاضران گفت: «صدایتان خیلی دوست‌داشتنی به گوش می‌رسد.»

به نظر می‌رسد که زندگی شخصی خواننده «قلب‌های شکسته» و صاحب چندین ترانه به‌یادماندنی از غمگین‌ترین ترانه‌های قرن بیست و یکم، در سال‌های اخیر آرام‌تر شده است.

ادل که لباس مخمل سیاه خیره‌کننده‌ای به تن داشت، پیش از خواندن اولین ترانه خود به وضوح غرق احساسات شده بود و به هواداران خود گفت: «خدای من... به خانه برگشته‌ام. دوباره در مقابل جمعیت قرار گرفتن خیلی عجیب است. من قبل از هر برنامه خیلی عصبی می‌شوم، اما عاشق اینم که اینجا باشم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ستون‌نویس گاردین درباره نگرانی طرفداران ادل از آمریکایی شدن او نوشت: «شاید تصور کنید که ممکن است پنج سال زندگی در لس‌آنجلس و غرق شدن در زرق‌وبرق هالیوود او را تا حدودی تغییر داده باشد. در آغاز کنسرت همه‌چیز طلایی به نظر می‌رسید و موها و جواهرات او با دکور صحنه و نور خورشید عصرگاهی تلالویی خیره‌کننده داشت، اما به محض اینکه شروع به صحبت کرد، احساس می‌کردی که هرگز تاتنهام را ترک نکرده است.» او در میانه کنسرت چند ناسزا هم از زبانش پرید و بلافاصله با شیطنت گفت: ‌«امشب پسرم اینجا است، پس گوش‌هایت را بگیر عزیزم.»

علاوه بر پسر ادل، برخی از چهره‌های مشهور، از جمله تام کروز و جیمز کوردن، هم در میان جمعیت تماشاگران کنسرت حضور داشتند.

ساسمون کونکی، شریک زندگی سابق ادل، و ریچ پل، دوست‌پسر کنونی‌ او، نیز شب را در کنار یکدیگر در پشت صحنه به شوخی و خنده گذراندند.

سایمون ۴۸ ساله که پدر آنجلو، پسر ۹ ساله ادل است، میزبان دوستان بسیار معروف آن‌ها، از جمله کامرون دیاز، بنجی مدن، نایل هوران، و نیز لورین کلی، مجری تلویزیون، بود.

نیک گریمشاو، لوک ایوانز، لورین کلی، و انت مک‌پارتلین نیز در هایدپارک حضور داشتند و دیده می‌شد که با برخی ترانه‌ها هم‌خوانی می‌کردند.

بیشتر از موسیقی