بهترین لباس‌های جشنواره کن را چه کسانی بر تن کردند

جشنواره امسال کن به شکوه سال‌های قبل از همه‌گیری بازگشت

جشنواره فیلم کن امسال پس از دو سال محدودیت‌های ناشی از کووید به شکوه سال‌های قبل برگزار می‌شود. آخرین باری که رویدادی در این مقیاس را دیده‌ایم در سال ۲۰۱۹ بود. در سال ۲۰۲۰ این جشنواره به طور کامل لغو شد و در سال ۲۰۲۱ این بسیار کوچک‌تر بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

امسال چشم‌ ما به جدیدترین لباس‌هایی که ستاره‌های سینما به همراهی بزرگ‌ترین نام‌های مد بر تن کرده‌اند روشن شده است. فرش قرمز این جشنواره به‌طور سنتی نمایشی برای کسب‌وکارهای مربوط به صنعت مد است که میزبان سوپرمدل‌ها، بازیگران و شخصیت‌های رسانه‌ای است.

اوا لونگوریا در فرش قرمز جشنواره کن یک لباس مشکی ظریف و بدن‌نما از آلبرتا فرتی انتخاب کرد همراه یک چوکر مشکی از مجموعه جواهرات شوپارد با یک نگین دایره‌ای که دور گردنش بسته بود.

دیپیکا پادوکن، هنرپیشه بالیوود، یک ساری راه راه سابیاساچی به رنگ‌های سیاه و طلایی و یک سینه‌بند مشکی هماهنگ با آن به تن داشت. گوشواره‌های آویز و یک آرایش چشم غلیظ ظاهر او را تکمیل کرده بود. پادوکن موهایش را روی سر جمع کرده و آن را با یک سربند نگین‌دار تزئین کرده بود.

مدل فرانسوی دیدی استون یک لباس که بالاتنه آن با گل‌های طلایی تزئین شده بود ظاهر شد. این پیراهن که کاری از روبرتو کاوالی است در قسمت پایین‌تنه یک دامن ابریشمی بلند داشت.

جولیان مور، با سابقه بارها حضور چشمگیر بر روی فرش قرمز کن یک پیراهن کلاسیک مشکی Bottega Veneta را پوشیده بود و یک زمرد زیبا بر گردن داشت.

یکی از زیباترین لباس‌های رنگ روشن فرش قرمز کن را کاترین لنگفورد، هنرپیشه استرالیایی بر تن داشت. این پیراهن پولک‌دار نقره‌ای با پاپیون بزرگ و دنباله‌ای در پشت، کاری از خانه مد پرادا است.

مدل و فرشته سابق ویکتوریا سیکرت آدریانا لیما لباس مشکی طراحی شده توسط بالمین را در کن پوشید. لباس او آستین‌های بلند سرشانه داری داشت که انتهای آن به زمین می‌رسید و بریدگی در وسط برآمدگی شکم باردارش را به‌خوبی نمایش می‌داد.

بیشتر از مُد و زیبایی