کریس راک ممکن است مجری اسکار سال آینده باشد

میزبانی راک در دفعه بعد احتمالاً بینندگان اسکار را بیشتر خواهد کرد

رتبه‌بندی پخش امسال اسکار نسبت به سال قبل ۵۸ درصد افزایش داشت-Robyn Beck / AFP

گمانه‌زنی‌ها در مورد انتخاب کریس راک به‌عنوان مجری اسکار سال آینده در حال افزایش است. این کمدین در مراسم امسال توسط ویل اسمیت برنده بهترین بازیگر مرد به طرز غافلگیرکننده‌ای سیلی خورد.

آکادمی اسکار یکشنبه ۱۵ مه جزئیات مراسم سال آینده را اعلام کرد و کریگ اریش، رئیس بخش سرگرمی ای‌بی‌سی که نمایش زنده این رویداد را بر عهده دارد روز سه‌شنبه به «ددلاین» گفت که آماده است تا راک ۵۷ ساله هدایت مراسم بعدی را بر عهده بگیرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اریش همچنین گفت که نمایش سال آینده که در ماه مارس برگزار می‌شود، «حتی بهتر» خواهد بود و او از رتبه‌بندی امسال خوشحال است، اما تصمیم به میزبانی راک در دفعه بعد احتمالاً بینندگان را بیشتر خواهد کرد.

اریش اظهار داشت: «بدیهی است که جنجال‌های زیادی [در پیرامون پخش امسال] وجود داشت که بسیاری از چیزهای مثبت در مورد برنامه را تحت الشعاع قرار داد، اما من واقعاً از این برنامه راضی بودم.»

رتبه‌بندی پخش امسال اسکار نسبت به سال قبل ۵۸ درصد افزایش داشت و به‌طور متوسط ۱۶٫۶ میلیون بیننده تماشا کردند. درحالی‌که تنها ۹٫۸ میلیون آمریکایی نمایش سال ۲۰۲۱ را تماشا کرده بودند.

گرچه به نظر می‌آید پس‌ازاینکه اسمیت ۵۳ ساله به صحنه رفت و به ‌صورت راک سیلی زد، بسیاری از مردم خواستند تا این مراسم را تماشا کنند اما مسئولان پخش زنده می‌گویند «قبل از آن لحظه بسیار ناگوار» بینندگان اسکار افزایش یافته بود.

بیشتر از زندگی