زنی دوست‌پسرش را کشت و آلت تناسلی‌اش را برید

پلیس مظنون را به دو فقره قتل متهم کرده است

پلیس اورلی را درست پیش از شروع رفت‌وآمدهای صبحگاهی، در تراموایی در حومه شهر کالتون، دستگیر کرد - ladbible

گفته می‌شود زنی پس از آنکه دوست‌پسرش و دوست او را طی یک حمله دیوانه‌وار با ضربات چاقو به قتل رساند، آلت تناسلی دوست‌پسرش را برید.

یاسمین اورلی، ۴۴ ساله متهم است که در ساعات اولیه روز پنجشنبه، شریک زندگی خود سمیر اسبک، ۵۹ ساله و دوستش سرکیس عبود ۶۱ ساله را با ضربات جنون‌آمیز چاقو به قتل رسانده است.

[شبکه خبری تلویزیونی] سون نیوز استرالیا گزارش می‌دهد که ظاهرا اورلی ابتدا اسبک، شریک زندگی‌ خود برای ۱۰ سال را، با ضربات چاقو به قتل رساند و بعد آلت تناسلی‌ او را برید.

اسبک در محل حادثه که آپارتمانی در برانزویک ملبورن بود، جان باخت و عبود نیز در راه انتقال به بیمارستان جان سپرد.

پلیس اورلی را درست پیش از شروع رفت‌وآمدهای صبحگاهی، در تراموایی در حومه شهر کالتون، دستگیر کرد و دریافت که بازوهایش زخمی است. او روز جمعه پیش از مصاحبه با پلیس و متهم شدن به دو فقره قتل، به بیمارستان منتقل شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

میک فروون، دستیار رئیس پلیس، به رسانه‌های محلی گفت: «او خونریزی می‌کرد و بدنش کاملا خونی بود.»

دختر عبود یادبود دلخراشی برای پدر مرحومش منتشر کرد. کریستین عبود در رسانه‌های اجتماعی نوشت: «هیچکس سزاوار نیست چنین دردی برایش باقی بماند. پدرم قهرمان من، شوهر و برادری مهربان برای خانواده‌اش بود.»  

«قلبم خالی است؛ چون می‌دانم دیگر او را نمی‌بینم... بابا، دوستت دارم.»

در گزارش آمده که اورلی را بعد از چاقوکشی که به آن متهم شده، در دوربین‌های مداربسته دیده‌اند که بدون پیراهن و با سوتین در خیابان راه می‌رفت و پیراهنی را دور دستش پیچیده بود. گزارش شده است که کفش‌هایش نیز غرق خون بود.

گفته می‌شود که او چند خیابان را دوید و وارد کوچه‌ها شد و در خیابان‌های اطراف منطقه‌ای که گفته می‌شود چاقوکشی در آن رخ داد، رد خون به جا گذاشت.

پلیس بر این باور بود که اورلی و اسبک در آن آپارتمان با هم زندگی می‌کردند و هنوز هم در پی آن است که حوادث قبل از چاقوکشی ادعاشده را کنار هم بگذارد.       

© The Independent

بیشتر از جهان