تولد هفت سالگی شاهدخت شارلوت

دومین فرزند زوج جوان خانواده سلطنتی بریتانیا امروز هفت ‌ساله شد!

شاهدخت شارلوت به همراه سگ خانواده در عکسی که دوشس کمبریج برای تولد ۷ سالگی او برداشته است- Instagram/dukeandduchessofcambridge

دوشس کمبریج به مناسبت تولد دومین فرزندش، شاهدخت شارلوت، عکس‌هایی از او به اشتراک گذاشت. حضور شاهدخت شارلوت در یکی از این عکس‌ها به همراه حیوان خانگی‌شان اورلا است: شاهدخت، دست کوچکش را دور گردن سگ خود با موهای مشکی و براق حلقه کرده است و به دوربین لبخند می‌زند.

این عکس‌ها را مطابق معمول، شاهزاده‌خانم کیت برداشته است: شاهدخت جوان خانواده سلطنتی بریتانیا را می‌بینیم با موهای بلند بور روی شانه‌هایش، که به‌نظر می‌رسد از حضورش در کنار خانواده سلطنتی‌ خود در تعطیلات لذت‌بخش آخرهفته‌ در فضای باز در روستای نورفولک، شادمان است.

دوشس کمبریج اولین یادداشت اینستاگرامی در این باره را همراه با دو عکس به مناسبت تولد دخترش، روز گذشته (یکشنبه، یکم مه) منتشر کرد و نوشت، شارلوت «فردا ۷ ساله می‌شود!». او در ادامه و امروز هم عکس دیگری را با بیش از ۱۳ میلیون مخاطب اینستاگرامی زوج کمبریج به اشتراک گذاشت و از تبریک‌های مردم  به مناسبت سالروز تولد دخترش، قدردانی کرد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در تمام این عکس‌ها، فرزند میانی شاهزاده ویلیام و کیت با موهای باز و ژاکت آبی‌رنگی دیده می‌شود با یقه سفید پیراهنی که از زیر ژاکت خودنمایی می‌کند. شارلوت کوچک با چند گل در دست چپ‌ خود و لبخند زیبایی بر لب، با شادی کودکانه به مادرش می‌نگرد که از او عکس می‌گیرد. در تصویری که از شارلوت با «اورلا» گرفته شده، سگ سیاه سرش را به سمت دیگری چرخانده است. 

در عکس امروز که برای قدردانی از تبریک‌های مردم به اشتراک گذاشته شده است، شاهدخت هفت ‌ساله را می‌بینیم که بدون اورلا در کنارش، چهارزانو نشسته و دستانش را دور زانوانش حلقه کرده است. اورلا، اولین سگ این خانواده سلطنتی بریتانیا نیست. پیش از این، زوج کمبریج سگی به نام لوپو داشتند که کیت در روز ازدواجش با شاهزاده ویلیام، از برادرش هدیه گرفته بود. لوپو، در نوامبر سال ۲۰۲۰ درگذشت و دوک و دوشس با به اشتراک‌گذاری عکس از او در صفحه اینستاگرام خود، مرگ او را به دوست‌داران خود خبر دادند.

کیت، عکاسی مشتاق، اما مبتدی است که در سال ۲۰۱۷ به عضویت افتخاری در انجمن عکاسی سلطنتی درآمد. عکس‌هایی که در صفحه اینستاگرام این زوج منتشر می‌شود، عکس‌هایی از همسرش، فرزندان، و خانواده کوچک‌شان، معمولا او گرفته است. سال گذشته نیز به مناسبت ششمین سال تولد شارلوت، تصویری از او در یک لباس تابستانی گلدار منتشر شده بود.

نام کامل شاهزاده هفت ‌ساله، «شاهدخت شارلوت الیزابت دیانای کمبریج» است. او در ساعت ۸:۳۴ دقیقه صبح روز دوم مه سال ۲۰۱۵، و با وزن هشت پوند و سه اونس (حدو سه کیلو و ۸۰۰ گرم) در زایشگاه خصوصی «لیندو وینگ» بیمارستان «سنت ‌مری» در پدینگتون لندن به دنیا آمد.

بیشتر از زندگی