مزایده آهنگ شنیده‌نشده‌ استاد محمدرضا شجریان

استاد شجریان آهنگ «دانای عشق» را با شعری از عطار نیشابوری ۱۳ سال پیش ضبط کرده بود

 آهنگ دانای عشق را پلتفرم «راریبل» به‌صورت ان‌اف‌تی به مزایده ‌گذاشته است‌ ـ ALIREZA SOTAKBAR / ISNA / AFP

آهنگ شنیده‌نشده‌ای از استاد محمدرضا شجریان با شعری از عطار نیشابوری به مزایده گذاشته شد.

این اثر «دانای عشق» نام دارد و مزدا انصاری نوازندگی پیانوی آن را بر عهده داشت. او پیش‌تر آهنگ «آه باران» را با صدای استاد محمدرضا شجریان منتشر کرده بود.

آهنگ دانای عشق را پلتفرم «راریبل» به‌صورت ان‌اف‌تی (توکن غیرقابل تعویض) به مزایده گذاشته است اما گفته می‌شود پیشنهاد مزایده این اثر را مزدا انصاری مطرح کرده بود.

آن‌طور که آقای انصاری می‌گوید استاد شجریان حدود ۱۳ سال پیش وقتی‌ در حال ضبط آلبوم «آه باران» بود، آهنگ «دانای عشق» را نیز ضبط کرد و سپس به او هدیه‌ داد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مزدا انصاری در زمان همه‌گیری کرونا پیانو این اثر را پس از سال‌ها اجرا کرد.

به گزارش وب‌سایت ایران آرت، ریموند موسسیان ضبط آهنگ دانای عشق را بر عهده داشت و میکس و مسترینگ آن را هم رامین مظاهری در استودیو باران انجام داد. تهیه و انتشار این توکن بر عهده عماد پسندیده بوده است. 

عماد پسندیده، تهیه‌کننده این اثر، نیز با تایید مزایده آهنگ دانای عشق، در صفحه فیس‌بوکش برای علاقه‌مندان به شرکت در این مزایده توضیح داد که ابتدا وارد وب‌سایت راریبل شوند و عبارت دانای عشق را با حروف لاتین جستجو کنند سپس، علاوه بر شنیدن اثر، می‌توانند با اتصال کیف پول رمزارز به سایت و اعلام مقدار پیشنهادی با واحد اتریوم در مزایده شرکت کنند.

بیشتر از موسیقی