کلوپ قراردادش با لیورپول را به تشویق همسرش تمدید کرد

قرارداد جدید مربی آلمانی تا ۲۰۲۶ اعتبار دارد

سرمربی لیورپول پیش‌تر گفته بود که می‌خواهد در پایان قراردادش در سال ۲۰۲۴ جدا شود‌ـ Oli SCARFF / AFP

یورگن کلوپ به تشویق همسرش، اولا ساندروک و دستیارش، پپین لیندرز، تصمیم گرفت قراردادش را به‌مدت دو سال و تا سال ۲۰۲۶ تمدید کند. سرمربی لیورپول گفته بود که می‌خواهد در پایان قراردادش در سال ۲۰۲۴ جدا شود، ولی با پیشروی تیمش در مسیر قهرمانی چهارگانه انگیزه پیدا کرد تا دوران حضورش در آنفیلد را به ۱۱ سال افزایش دهد.

شرکت اف‌اس‌جی (FSG) که مالک لیورپول است بعد از مصاحبه ماه گذشته کلوپ، امیدوار شد که او قرارداد را تمدید خواهد کرد.

مایک گوردون، مدیر این شرکت، به‌سرعت و در حاشیه بازی لیورپول‌ـ‌ویارئال در آنفیلد با مارک کوزیکه، مدیر برنامه کلوپ، پای میز مذاکره نشست. کلوپ پنجشنبه برای سومین بار قراردادش را با لیورپول تمدید کرد تا بعد از بیل شنکلی به باسابقه‌ترین مربی این تیم تبدیل شود.

کلوپ که از سال ۲۰۱۵ در این تیم انگلیسی مربی‌گری می‌کند، بعد از امضای قرارداد گفت: «خوشحال، مفتخر و هیجان‌زده‌ام.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این مربی آلمانی اضافه کرد: «مهم‌ترین قرارداد زندگی‌ام را با همسرم اولا امضا کردم. همه‌چیز از همان‌ جا شروع شد. در آشپزخانه نشسته بودیم که اولا گفت نمی‌توانم تصور کنم که ۲۰۲۴ از این‌جا برویم. بعد از آن نیاز به یک گفت‌وگوی مهم با دستیارم، پپ لیندرز، داشتم. او احتمالا مهم‌ترین دلیل تمدید بود، چون یک محرک واقعی محسوب می‌شود و رابطه ما فراتر از فوتبال است. وقتی او پاسخ مثبت داد، برایم واضح بود که برای هر مذاکره‌ای آماده‌ایم.»

کلوپ که از قرارداد قبلی‌اش دستمزد سالانه ۱۰ میلیون پوند دریافت می‌کند، گفت: «باید از خودم سوال می‌کردم؛ آیا به نفع لیورپول است که بیشتر بمانم؟ من به همراه دو دستیارم، پپ لیندرز و پت کراویتز به این جمع‌بندی رسیدیم که بله. در این باشگاه حس شادابی و طراوتی برقرار است که به من انرژی می‌دهد. از زمانی که این‌جا بودیم، مالکان باشگاه تعهد فوق‌العاده‌ای نشان داده‌اند و واضح است که این برای برنامه‌های آتی تیم هم صدق می‌کند.»

گوردون مدعی است که تمدید قرارداد کلوپ به لیورپول کمک می‌کند که سایر قراردادها را هم تمدید کند. قرارداد محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و باشگاه هنوز نتوانسته است ستاره مصری را برای تمدید راضی کند.

بیشتر از فوتبال