پسری که دو آلت جنسی داشت، جراحی شد

پزشک‌ها آلت بزرگ‌تر این پسربچه برزیلی را قطع کردند

به موقعیت افرادی که با دو آلت تناسلی به دنیا می‌آیند، دیفالیا (Diphallia) گفته می‌شود -- ARIS MESSINIS / AFP

روزنامه نیویورک‌ پست، روز چهارشنبه ۲۰ آوریل ۲۰۲۲، از تصمیم نهایی پزشک‌ها در مورد پسربچه‌ای برزیلی خبر داد که با دو آلت تناسلی متولد شده بود. به گزارش این روزنامه آمریکایی، پزشک مربوطه به واسطه عمل جراحی، آلت بزرگ‌تر این کودک دو ساله را قطع کرد.

در علم پزشکی موقعیت افرادی که با دو آلت تناسلی به دنیا می‌آیند، دیفالیا (Diphallia) خطاب می‌شود. بر اساس تحقیقات بی‌ام‌جی، یکی از نشریه‌های معتبر پزشکی، از هر پنج میلیون نوزاد مذکری که در جهان متولد می‌شود تنها یک‌ نفر در این وضعیت فیزیکی به دنیا می‌آید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نیویورک‌پست به نقل از مادر این کودک دو ساله نوشته است که هر دو آلت وی توانایی تحریک جنسی داشته‌اند. مادر این کودک همچنین گفته که فرزند او تنها از طریق آلت کوچکترش ادرار می‌کند. پزشک‌های متخصص نیز، که در ابتدا تصمیم به قطع کردن آلت کوچک‌تر گرفته بودند، به همین دلیل آلت بزرگ‌تر بیمارشان را بریدند. به گفته یکی از پزشک‌ها تصمیم نهایی بر اساس «کارایی گرفته شد و نه اندازه آلت‌ها.»

برخی تحقیق‌های صورت گرفته در مورد دیفالیا نشان می‌دهد مردهایی که در این وضعیت به دنیا می‌آیند، نمی‌توانند به راحتی رابطه جنسی داشته باشند یا بچه‌دار شوند. به این ترتیب، غالب افراد مبتلا به دیفالیا، به دلیل واکنش‌های اجتماعی، موقعیت جسمی‌ خود را از دیگران مخفی می‌کنند.

در سال ۲۰۱۵ یکی از افرادی که با دیفالیا زندگی می‌کرد به خبرگزاری بی‌بی‌سی گفته بود که اگر به آن‌ها اجازه انتشار نامش را بدهد، هرگز یک زندگی عادی نخواهد داشت. به گفته این فرد، او نمی‌خواهد به موضوع شوخی‌ افراد دیگر تبدیل شود.

روزنامه نیویورک‌پست از قول پزشک‌های معالج این کودک برزیلی نوشته‌ است، هیچ ضمانتی وجود ندارد که وی در آینده بتواند به لحاظ جنسی تحریک شود و با دیگران رابطه جنسی برقرار کند.

بیشتر از جهان