تست آنچلوتی منفی شد؛ رئال مادرید با تمام قوا در استمفوردبریج

رئال مادرید دنبال انتقام گرفتن از چلسی بابت شکست فصل گذشته است و حالا می‌تواند روی سرمربی ایتالیایی‌ خود هم حساب کند

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید- GABRIEL BOUYS / AFP

رئال مادرید دنبال انتقام گرفتن از چلسی بابت شکست فصل گذشته است و حالا می‌تواند روی سرمربی ایتالیایی‌ خود هم حساب کند

جواب آزمایش کووید-۱۹ کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، منفی شد و او توانست برای بازی مقابل چلسی در دور رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به لندن سفر کند. او بازی شنبه تیمش در زمین سلتاویگو را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داد؛ با این حال تیمش توانست به برتری دو بر یک برسد. این مربی ایتالیایی هرچند علائمی نداشت، ولی جواب تستش مثبت بود و سه‌شنبه نتوانست همراه تیم به لندن برود، ولی تست او صبح روز چهارشنبه منفی شد و او توانست به تیمش ملحق شود.

چلسی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته توانست رئال مادرید را کنار بزند و در فینال هم با شکست منچسترسیتی قهرمان شد. رئال مادرید حالا فرصت دارد انتقام این شکست را بگیرد. خبر خوب برای رئال بازگشت کریم بنزما و فرلان مندی است که در شکست چهار بر هیچ مقابل بارسا غایب بودند. آن‌ها شنبه مقابل سلتاویگو در ترکیب اصلی بازی کردند و بنزما توانست هر دو گل تیمش را بزند.

چلسی شنبه در لیگ برتر، شکست غیرمنتظره‌ای مقابل برنتفورد داشت و با نتیجه چهار بر یک در خانه، مغلوب برنتفورد شد. توماس توخل در نشست خبری از هواداران چلسی خواست برای جبران آن شکست، در بازی چهارشنبه حمایت از شاگردان او خوب حمایت کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سرمربی چلسی گفت: «ما در زمین باید نمایش بهتری داشته باشیم ولی هواداران هم باید پرشورتر باشند. برای چنین بازی‌های بزرگی همه باید آماده باشیم. ورزشگاه ما در بازی‌های بزرگ معمولا جو خوبی دارد. هواداران در لیگ قهرمانان به‌خوبی از ما حمایت می‌کنند. بازی مقابل هواداران حریف کار سختی است. ما هفته آینده در مادرید این را حس خواهیم کرد و حالا از هواداران می‌خواهم که برای بازی رفت از ما حمایت کنند.»

توخل اضافه کرد که به بازی فصل قبل فکر نمی‌کند: «بازی فصل قبل با این بازی ارتباطی ندارد. ما آن‌ها را برای آماده‌سازی بازی‌های اخیر بررسی کرده‌ایم، نه بازی فصل قبل. می‌خواهیم شکست شنبه را جبران کنیم و به مسیر درست برگردیم. باید جنگنده باشیم و با شدت بالا و تمرکز بازی کنیم.»

رئال مادرید در سال ۲۰۱۸ برای سومین فصل متوالی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و توخل معتقد است که تجربه بالای آن‌ها هنوز می‌تواند تعیین‌کننده باشد: «سیکل تیم‌های قهرمان سرانجام به پایان می‌رسد و شاید این اتفاقی است که برای آن‌ها رخ داد. ولی ما باید مراقب تجربه بالای آن‌ها باشیم، چرا که در بازی‌های بزرگ می‌توانند نمایش ویژه‌ای داشته باشند.»

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، امیدوار است که آن‌ها سرنوشت صعود را به بازی برگشت بکشانند. او در نشست خبری گفت: «می‌خواهیم که سرنوشت صعود در برنابئو تعیین شود. در مرحله قبل، مقابل پاری‌سن‌ژرمن هم دیدید که در برنابئو توانستیم نتیجه را جبران کنیم.»

دروازه‌بان سابق چلسی اضافه کرد که امیدوار است هواداران در استمفوردبریج او را هو نکنند.

بیشتر از فوتبال