رابطه شخصی ویل اسمیت بار دیگر حاشیه‌ساز شد

رابطه شخصی ویل اسمیت و همسرش، در سال‌های اخیر توجه رسانه‌ها را جلب کرده است

ویل اسمیت و جیدا پینکت اسمیت در مراسم اسکار ۲۰۲۲ - AFP

نام ویل اسمیت و جیدا پینکت اسمیت، زوج پرحاشیه هالیوود، بار دیگر و در جریان سیلی زدن به صورت مجری برنامه اسکار به میان آمد؛ موضوعی که حتی خبر گرفتن جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد اسکار برای ویل اسمیت را هم به حاشیه راند.

این زوج در طول رابطه‌ خود، فراز و نشیب‌های مختلفی داشته‌اند و هرازگاهی به موضوع داغ رسانه‌ها تبدیل می‌شوند. ویل اسمیت ۵۳ ساله نخستین‌ بار سر صحنه فیلم «شاهزاده بل ایر» با جیدا پینکت اسمیت که حالا ۵۰ ساله است، آشنا  شد. ویل در آن زمان با شری زامپینتو ازدواج کرده بود؛ اما به مرور از سال ۱۹۹۵ زمینه برای آشنایی بیشتر او با جیدا فراهم شد.

ایندیپندنت انگلیسی درباره روند شکل‌گیری رابطه آن‌ها را این گونه می‌نویسد: «ویل اسمیت پس از طلاق از همسر خود در سال ۱۹۹۵، حدود دو سال بعد با جیدا ازدواج می‌کند. در سال ۱۹۹۸ نخستین فرزند و پس از آن در سال ۲۰۰۰ دومین فرزند آن‌ها به دنیا می‌آید.»

حواشی درباره این زوج زمانی آغاز شد که از روابط آزاد میان آن‌ها سخن به میان آمد. در سال ۲۰۱۳، شایعاتی مبنی بر جدایی آن‌ها از یکدیگر و خیانت مطرح شد؛ موضوعی که با واکنش جیدا روبه‌رو شد و آن را این گونه توضیح داد: «ما هر کاری که بخواهیم می‌توانیم انجام دهیم.» در آن سال‌ها، رسانه‌ها بارها این از زوج می‌پرسیدند که آیا رابطه شما با بحران مواجه شده است؟

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در سال ۲۰۱۵، این شایعات اوج گرفت تا اینکه ویل اسمیت در نهایت آن‌ها را رد کرد و گفت که از هم جدا نشده‌اند. با این حال این داستان در سال ۲۰۱۸، پس از سخنان ویل مبنی بر اینکه آن‌ها الزاما خود را به ساختار ازدواج تحت عنوان تاهل پایبند نمی‌دانند اما این به معنای جدایی آن‌ها از یکدیگر نیست، بار دیگر نقل محافل شد.

در سال ۲۰۲۰، روزنامه سان انگلیس درباره رابطه میان جیدا پینک با آگوست آنتونی آلسینا، خواننده معروف رپ، نوشت؛ موضوعی که به گفته جیدا، از حدود چهار سال قبل از این تاریخ آغاز شده بود. این خبر بار دیگر آن‌ها را در کانون توجه رسانه‌ها قرار داد. روزنامه بریتانیایی دیلی میل موضوع را به نقل از ویل اسمیت این‌گونه شرح می‌دهد: «در رابطه ما، هرگز خیانت وجود ندارد و ما در مورد همه‌چیز با یکدیگر صحبت می‌کنیم. برای ما اهمیتی ندارد که مردم در مورد ازدواج ما چه می‌گویند.»

ویل اسمیت در سال ۲۰۲۱، در کتاب خاطراتش که منتشر شد، به روابط باز خود پرداخت. او در این خاطرات نوشت: «با زنان بسیار زیادی رابطه جنسی داشتم و این به حدی با وجودم ناسازگار بود که به رضایت جنسی واکنشی روان‌تنی نشان می‌دادم.»

ویل اسمیت در مصاحبه‌ با مجله جی‌کیو در ۲۰۲۱ نیز گفت که  به تک‌همسری اعتقادی ندارد و در طول ازدواج، با افراد دیگری رابطه جنسی داشته است. البته او این روابط باز را صرفا معطوف به خود ندانست و گفت که همسرش جیدا نیز با افراد دیگر رابطه دارد. او در این خصوص گفت: «ما به یکدیگر آزادی دادیم و به هم ایمان داریم. معتقدیم ازدواج نمی‌تواند برای ما مثل یک زندان باشد؛ اما نمی‌گوییم این راه برای همه مناسب است.»

حالا نام این زوج بار دیگر به دنبال سیلی زدن ویل اسمیت به صورت کریس راک، مجری برنامه اسکار که گفته شده در واکنش به اظهارات راک درباره جیدا بوده، در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته و در رسانه‌های اجتماعی هم واکنش‌های زیادی به همراه داشته است.

بیشتر از فیلم