سوپرمدل به کارزار «ژانویه بی‌الکل» پیوست

بلا حدید ۲۵ ساله از اواسط سال ۲۰۲۱، نوشیدن الکل را کمابیش از زندگی خود حذف کرده است

بلا حدید از اضطراب ناشی از مصرف الکل رنج می‌برد - Valery HACHE / AFP

بلا حدید اعلام کرد در پی «اضطراب‌های وحشتناکی» که بر اثر مصرف الکل از سرگذراند، در تلاش است برای نخستین بار از کارزار «ژانویه بی‌الکل» پیروی کند.

این مدل شناخته‌شده به تازگی، در راه‌اندازی مجموعه نوشابه‌هایی غیرالکلی به نام کین یوفوریک (Kin Euphoric) مشارکت کرده است؛ نوشابه‌هایی که ادعا می‌شود «توازن‌بخش تن، ذهن و روان»اند.

بلا حدید ۲۵ ساله در مصاحبه‌ای با «اینستایل» گفت که از اواسط سال ۲۰۲۱، الکل را کمابیش از زندگی خود حذف کرده است.

حدید توضیح داد: «نیازی به آن احساس نمی‌کنم؛ چون می‌دانم چه بلایی بر سرم می‌آورد وقتی ساعت ۳ صبح با اضطراب وحشتناکی از خواب بیدار می‌شوم و ذهنم مشغول چیزی می‌شود که پنج سال قبل به هنگام فارغ‌التحصیلی در دبیرستان گفته بودم.»

«خودتان می‌دانید آن چند جرعه در واقع کار چندانی نمی‌کند و فقط آدم را بیشتر به فشارهای روانی و دردهایی دچار می‌کند و خودتان می‌دانید اثر منفی آن پایان‌ناپذیر است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

حدید گفت که «به سهم خود» به قدر کافی الکی نوشیده است، اما افزود: «به جایی رسیدم که حتی شروع کردم به، می‌دانید، بهم زدن برنامه‌های تفریح شبانه؛ چون حس می‌کردم نمی‌توانم خودم را کنترل کنم.»

او فاش کرد که از مغزش عکسبرداری شده و پزشک اثرات مخرب الکل بر مغز را روی عکس‌ها به او نشان داده است. بدین ترتیب «یک گیلاس زدن» برایش «بیش از پیش سخت شد».

حدید گفت که حالا نوشیدنی‌های کین یوفوریک را با اهداف معینی از جمله کاهش اضطراب و بهبود خواب می‌نوشد.

به گزارش «ایی! نیوز»، نوشیدن الکل پیش‌تر نیز حدید را به دردسر قانونی انداخته بود. بنا بر این گزارش، این مدل در ۱۷ سالگی به اتهام رانندگی در حال مستی بازداشت شده بود.

گزارش‌ شده است که او با دیدن علامت ایست، خودرو را متوقف نکرده و ظاهرا هنگامی که در الکل‌سنج فوت کرده، دستگاه ۰.۱۴ را نشان داده که حدود دو برابر حد مجاز در کالیفرنیا است.

به گزارش «پیپل»، به حدید شش ماه آزادی مشروط، ۲۵ ساعت خدمات اجتماعی و ۲۰ ساعت شرکت در جلسات «الکلی‌های گمنام» (Alcoholic Anonymous) داده شده است. بنا بر گزارش‌ها، گواهی‌نامه رانندگی‌ او نیز به مدت یک سال پس از آن واقعه که در سال ۲۰۱۴ رخ داد، به حالت تعلیق درآمد.

© The Independent

بیشتر از زندگی