ستاره هالیوود: به عمویم التماس کردم در «پدرخوانده» بازی‌ام بدهد

در آن زمان، نیکلاس کیج در فیلم‌های «ماهی جنگ‌زده» و «باشگاه پنبه» ساخته کوپولا بازی کرده بود

نیکلاس کیج (از چپ اولی) برادرزاده کاپولا (از چپ دومی) است -VINCE BUCCI / AFP

نیکلاس کیج فاش کرده است که زمانی به فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان، التماس کرده بود که در سه‌گانه پدرخوانده حضور داشته باشد.

این بازیگر که برادرزاده کاپولا است، در سال ۱۹۹۰ هنگامی که قرار بود «پدرخوانده ۳» فیلمبرداری شود، ۲۵ سال داشت و به عمویش گفت: «واقعا فکر می‌کنم باید در فیلم شما باشم.»

کیج که در کنار دیگر ستارگان هالیوود در میزگرد «هالیوود ریپورتر» صحبت می‌کرد، فاش کرد: «گفتم: عمو! واقعا فکر می‌کنم باید در فیلم شما باشم. واقعا فکر می‌کنم ایده خوبی است که به من نقشی بدهید. فکر می‌کنم می‌توانم این بخش را بازی کنم.» 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او ادامه داد: «او قرار بود اندی گارسیا را در آن نقش بگذارد و من گفتم: اما من خودم را در قالب پسر جیمز کان می‌بینم و او نقش پسر سانی را بازی می‌کند. او  نقش پسر مایکل را بازی نمی‌کند. او پسر سانی است. من فقط کمی بیشتر خودم را جیمز کان احساس می‌کنم.»

اما شوربختانه برای کیج، کاپولا هرگز به او اجازه نداد در فیلم باشد.

کیج گفت: «چنین اتقافی نیفتاد. نه! چنین اتفاقی نیفتاد.»     

«بنابراین این فیلمی بود که من اجازه حضور در آن را نداشتم و واقعا می‌خواستم در آن باشم. همین.»

در آن زمان، کیج در فیلم‌های «بزرگ کردن آریزونا»، «ماه‌زده» و فیلم‌های کاپولا «ماهی جنگ‌زده» و «باشگاه پنبه» بازی کرده بود.

او پس از اینکه از او پرسیده شد «چه فیلمی است که خیلی مایلی در آن باشی، اما فکر نمی‌کنی کسی به تو اجازه دهد؟»، این ماجرا را به اشتراک گذاشت. او به رفیق بازیگرش گفت: «این پاسخی شرم‌آور به سوال تو است چون پای خانواده را به میان می‌کشد.»

کیج به دلیل نقش تحسین‌برانگیزش در فیلم [سال]۲۰۲۱ «خوک»، در این میزگرد حضور داشت. او در کنار گارفیلد، میجرز، پیتر دینکلیج و سایمون رکس، ستاره فیلم «موشک قرمز» شان بیکر، ظاهر شد. 

© The Independent

بیشتر از فیلم