مهمانان ناخوانده پناهگاه حیوانات در میشیگان

«احتکارکننده طوطی با ۴۹۷ طوطی در کامیونش جلوی پناهگاه ظاهر شد»

مسئولان پناهگاه گفتند که برای دریافت کمک، به سازمان‌های نجات پرندگان مراجعه کردند-ASHRAF SHAZLY / AFP

صدها طوطی به یک پناهگاه حیوانات در میشیگان آمریکا برده شد.

به گزارش دیترویت نیوز، گروه رفاه حیوانات دیترویت در شهرستان رومئو در یک پست فیسبوکی اعلام کرد که این پرندگان کوچک و رنگارنگ پنجشنبه شب به این پناهگاه آورده شده‌اند.

مسئولان پناهگاه در این پست نوشتند: «ما نیز در شوک بودیم، اما نتوانستیم آن‌ها را پس بفرستیم. آن‌ها در هفت قفس تلنبار شده بودند و داشتند یکدیگر را خفه می‌کردند. این پرندگان به کمک فوری نیاز داشتند.»

کلی لبونتی، مدیر گروه، به دیترویت فری پرس گفت که پسر یک نگهدارنده انبوه حیوانات با آن‌ها تماس گرفته و گفته است که می‌خواهد ۶۰ تا ۸۰ طوطی را از خانه پدرش به پناهگاه بیاورد. اما او پنجشنبه با ۴۹۷ طوطی در کامیونش ظاهر شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لبونتی گفت: «او که پدرش فقط می‌خواسته تعدادی از آن‌ها را پرورش دهد، کنترل از دستش خارج شده است. مشکل این است که پرندگان راحت و به‌سرعت تولید مثل می‌کنند. و بعد اگر اوضاع را مهار نکنید، جوجه‌های بیشتر، بیشتر، و بیشتری خواهید داشت.»

مسئولان پناهگاه گفتند که برای دریافت کمک، به سازمان‌های نجات پرندگان مراجعه کردند. سرانجام مسکن موقت برای طوطی‌ها پیدا شد و غذای لازم برای این پرندگان اهدا شد.

مسئولان پناهگاه در فیسبوک نوشتند: «این پرندگان از وضعیت بسیار ناسالمی به اینجا آمده‌اند و بی‌مسئولیتی صاحب آن‌ها بسیار خشم‌آور است. با این حال، برای کمک به این حیوانات به نیروی انسانی زیادی نیاز داریم و ما از همه کسانی که با هم همکاری می‌کنند تا از این پرنده‌ها مراقبت کنیم و خانه‌ مناسبی را که شایسته آن‌هاست تامین کنیم، بسیار سپاسگزاریم.»

حالا پرندگان باید ۳۰ روز قرنطینه شوند. دیترویت نیوز گزارش داد که انتظار می‌رود گذاشتن این پرنده‌ها در اختیار افراد علاقه‌مند از ۲۳ ژانویه (۳ بهمن) آغاز شود.

بیشتر از جهان