عکس خانوادگی کریسمس نماینده کنگره آمریکا جنجال آفرید

یک نماینده کنگره آمریکا چند روز پس از تیراندازی در یک مدرسه، تصویر خانوادگی کریسمس را با اسلحه و صورت‌های خندان منتشر کرد 

عکس نماینده مجلس با اسلحه، واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی به همراه داشته است - reuters

تنها چند روز پس از کشته شدن چهار نوجوان به دلیل تیراندازی یک دانش‌آموز دبیرستانی در میشیگان، یک نماینده کنگره ایالات‌متحده روز شنبه چهارم دسامبر عکسی همراه با اسلحه منتشر کرد.

به گزارش رویترز، تصویری از این نماینده و خانواده‌اش درحالی‌که لبخند می‌زدند و با انواع اسلحه عکس گرفته بودند، منتشر شده است.

توماس ماسی، نماینده ایالات‌متحده از کنتاکی با انتشار این عکس در توییتر نوشت: «کریسمس مبارک! بابانوئل، لطفا مهمات بیاور!»

ماسی که نماینده یک منطقه کاملا جمهوری‌خواه است، تصویر خود و شش نفر دیگر را در حالی‌که سلاح‌هایی شبیه مسلسل M۶۰، تفنگ نیمه‌خودکار AR-۱۵ و یک مسلسل تامپسون در دست دارند، منتشر کرد. برخی از سلاح‌های نیمه‌خودکار به‌گونه‌ای ساخته‌ شده‌اند که تقریبا به سلاح‌های تمام‌اتوماتیک مانند مسلسل‌ها شبیه‌اند.

طبق قوانین ایالات‌متحده، سلاح‌هایی مانند مسلسل به ارتش، مجریان قانون و غیرنظامیانی که مجوزهای ویژه‌ای برای سلاح‌های ساخته‌شده قبل از می ۱۹۸۶ دریافت کرده‌اند، داده می‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این تصویر در حالی منتشرشده است که تنها چند روز از تیراندازی اتان کرامبلی، نوجوان ۱۵ ساله در مدرسه‌ای در آمریکا می‌گذرد. او روز سه‌شنبه ۳۰ نوامبر تیراندازی مرگباری را در مدرسه‌ انجام داد که به کشته شدن چهار نوجوان و زخمی شدن شش نفر دیگر منجر شد.

حادثه دبیرستان آکسفورد میشیگان، تازه‌ترین مورد از تیراندازی‌های مرگبار دانش‌آموزان است که بحث‌های زیادی را در مورد ایمنی مدرسه، کنترل اسلحه و حقوق افراد برای داشتن اسلحه برانگیخته است.

عکس نماینده مجلس با اسلحه، واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی به همراه داشته است. جان یارموت، نماینده دموکرات ایالات‌متحده با محکوم کردن پست همکار خود در توییتر نوشت: «به شما قول می‌دهم همه در کنتاکی احمق و بی‌احساس نیستند.»

بیشتر از جهان