عذرخواهی فیفتی سنت از مدونا بعد از مسخره کردن عکس‌های نیمه‌برهنه او

فیفتی سنت پس از اعتراف به این که احساسات مدونا را جریحه‌دار کرده است، از او عذرخواهی کرد

مدونا و فیفتی سنت از ستارگان موسیقی ایالات متحده آمریکا - Alberto E. Rodriguez/P HRO/AFP

هفته گذشته، مدونا تعدادی عکس منتشر کرد که او را در حالت نیمه‌برهنه در موقعیت‌های گوناگون در اتاق خواب نشان می‌داد.

فیفتی سنت (50 Cent) آن عکس‌های نیمه‌برهنه را به سخره گرفت. در واکنش به این حرکت، [مدونا] عکسی از خودش و او را با این توضیح به اشتراک گذاشت: «اینجا فیفتی سنت تظاهر می‌کند که دوست من است. حالا تصمیم گرفته‌ای که راجع به من زشت‌گویی کنی!»

این خواننده افزود: «حدس می‌زنم حرفه جدید تو جلب توجه با تلاش برای تحقیر دیگران در رسانه‌های اجتماعی باشد. پست‌ترین انتخابی که می‌توانی در مقام هنرمند و آدم بزرگ‌سال انجام دهی. تو فقط حسادت می‌کنی که به خوش‌قیافگی من نیستی، و در سن و سال من آن خوشی‌ای را که من دارم، نداری!»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در پاسخ به اظهارات مدونا، فیفتی سنت نوشت: «حتما احساسات مدونا را جریحه دار کردم؛ او عکس قدیمی ام‌تی‌وی را از ۲۰۰۳ ... بیرون کشید.»

او ادامه داد: «باشه! متاسفم. قصد جریحه‌دار کردن احساسات تو را نداشتم. من به‌هیچ‌وجه از این کار سودی نمی‌برم. آنچه گفتم در آن لحظه به‌خاطر یادآوری جایی بود که قبلا آن عکس را دیده بودم. امیدوارم عذرخواهی مرا بپذیری.»

اشاره این خواننده رپ به مقایسه یکی از عکس‌های مدونا به تصویری از پاهای «جادوگر شرور شرق» در زیر خانه دوروتی در جادوگر شهر آز بود.

پس از انتشار عکس‌های مدونا، این خواننده رپ نوشته بود: «این خنده‌دارترین [...] است! خنده (LOL). مدونا زیر تخت است و در ۶۳ سالگی می‌خواهد مانند باکره‌ها رفتار کند. داد می‌زند، اگر نتواند [...]ش را بالا دهد. خنده (LMFAO).»

© The Independent

بیشتر از زندگی