بازگشت شخصیت اصلی «ماتریکس» به پرده سینما

این فیلم روز ۲۱ دسامبر اکران می‌شود

کیانو ریوز ستاره فیلم‌های ماتریکس - Emma McIntyre/AFP

فیلم «رستاخیزهای ماتریکس» (Matrix Resurrections) شگفتی‌های زیادی برای طرفدارانش در چنته دارد. اکنون یکی از آن شگفتی‌ها، چند هفته‌ قبل از اکران فیلم، فاش شده است.

از زمان رونمایی از تریلر این فیلم در اوایل سال جاری میلادی، نظریه‌ای مطرح بوده است که اکنون شرکت وارنر برادرز (برادران وارنر) کره آن را تایید کرده است.

محور این نظریه، شخصیتی است که پریانکا چوپرا آن را بازی می‌کند، که خیلی کوتاه در تریلر فیلم با عنوان «آلیس در سرزمین عجایب: از طریق گوی جهان‌نما، نوشته لوئیس کارول» ظاهر می‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بسیاری بر این باور بودند که شخصیت او احتمالا نسخه بزرگ‌شده شخصیت ساتی باشد که در «انقلاب‌های ماتریکس» (The Matrix Revolutions) حضور داشت.

ساتی برنامه‌ای بود که قرار بود پاک شود، به این دلیل که هدف مشخصی نداشت. اما معامله پدر و مادرش با میووینگیان او را از آن سرنوشت نجات داد.

وارنر برادرز کره در یک پست جدید اینستاگرامی که دن آو گیک (Den of Geek) توجه‌ها را به آن جلب کرده است، عکسی از شخصیت چوپرا به اشتراک گذاشت و به زبان و خط کره‌ای نوشت: «#사티ㅣ#프리앙카초프라» که ترجمه می‌شود: «#ساتی | #پریانکا چوپرا.»

کیانو ریوز در سال ۲۰۲۱ فیلم‌برداری دنباله این فیلم را همراه با کری آن ماس، دیگر ستاره بازگشته به فیلم، نیل پاتریک هریس، بازیگر جدید، و یحیی عبدالمتین، دوم بازیگر سریال واچمِن آغاز کرد.

این فیلم روز ۲۱ دسامبر اکران می‌شود.

© The Independent

بیشتر از فیلم