سفیر اسرائیل در امارات استوارنامه‌اش را تقدیم حاکم دبی کرد 

این مراسم در نمایشگاه هوایی دبی ۲۰۲۱ برگزار شد

«امیر هایک» سفیر اسرائیل در امارات، استوارنامه خود را به محمد بن راشد آل مکتوم، نخست‌وزیر امارات و حاکم دبی تقدیم کرد- دفتر نخست وزیری امارات

«امیر هایک» سفیر اسرائیل در امارات، امروز، دوشنبه پانزدهم نوامبر (بیست و چهارم آبان)، استوارنامه خود را به محمد بن راشد آل مکتوم، نخست‌وزیر امارات و حاکم دبی تقدیم کرد.

 این مراسم که در نمایشگاه هوایی دبی ۲۰۲۱ برگزار شد، دومین بخش از ارائه اعتبارنامه و نوعی ادای احترام بین هایک و آل مکتوم بود. بخش اول این مراسم در کاخ ریاست‌ جمهوری ابوظبی برگزار شده بود. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یائیر لاپید، وزیر امور خارجه اسرائیل، با بیان این که «این نقطه عطف دیگری در روابط بین اسرائیل و امارات متحده عربی و به طور کلی منطقه به شمار می‌رود»، درباره انتخاب هایک گفت: «امیر مردی اهل عمل و باتجربه است و من مطمئن هستم که روابط دو کشور در طول مدت فعالیت او به عنوان سفیر، توسعه و تعمیق می‌یابد. این موضوع نه تنها برای دو کشور، بلکه برای کل منطقه و دیگر شرکای بین‌المللی ما مهم است.»

امیر هایک، نخستین سفیر اسرائیل در امارات متحده عربی، پیش‌تر به عنوان رئیس انجمن هتل‌داران اسرائیل و مدیرکل وزارت‌خانه‌ صنعت، تجارت، و کار این کشور فعالیت داشته است. او سوم مردادماه به‌عنوان سفیر اسرائیل، جانشین ایتان نائه، سرپرست هیئت نمایندگی آن کشور در ابوظبی شد.

بیشتر از جهان