شرکت فعال خانواده سلطنتی انگلستان در نشست «کاپ۲۶»

 ملکه الیزابت مفتخر است که فعالیت‌های زیست‌محیطی همسر مرحومش ادامه دارد

شاهزاده ویلیام و همسرش کیت در فعالیت‌های مربوط به نشست تغییرات اقلیمی در گلاسکو اسکاتلند شرکت فعال دارند.

این هفته نشست تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد که با نام COP26 شناخته می‌شود، در حال برگزاری است و دوک و دوشس کمبریج که توجه ویژه‌ای به طبیعت و فعالیت‌های زیست‌محیطی دارند، در فعالیت‌های جنبی که به‌منظور قدردانی از افرادی که تأثیر مثبتی بر محیط‌زیست دارند، حضور یافتند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اولین توقف آن‌ها در بازدید از مرکز ورزشی الکساندرا پارک بود؛ جایی که کیت میدلتون با پیشاهنگان درباره کارزار «قولی که به سیاره دادم» (#PromiseToThePlanet) این انجمن ملاقات کرد. در این ملاقات او و شاهزاده ویلیام غذاهای گیاهی درست کردند و با کودکان و نوجوانان «بمب دانه» درست کردند. این گلوله‌های درست‌شده از خاک و گل پر از دانه‌های گیاهان وحشی هستند و برای ترمیم پوشش گیاهی در طبیعت رها می‌شوند.

دوشس کمبریج که به‌عنوان رئیس مشترک انجمن پیشاهنگی نیز خدمت می‌کند، برای این دیدار لباسی مناسب فضای باز با بلوز و شلواری مشکی و یک جلیقه که ۱۰۰% از پلی‌استر بازیافتی درست‌ شده بود به تن و پوتین‌هایی قهوه‌ای‌رنگ به پا داشت.

در ادامه زوج کیت و ویلیام در مراسمی که برندگان و راه‌یافتگان به بخش نهایی جوایز «تصویر زمین» (Earthshot)، جایزه زیست‌محیطی بنیاد سلطنتی، در آن شرکت داشتند، رفتند.

برای این مراسم کیت میدلتون یک لباس بلند آبی کبالتی از Eponine با آستین‌های بلند و پوشیده بود و یک جفت کفش پاشنه‌بلند سرمه‌ای به پا داشت.

به‌عنوان آخرین مقصد دوک و دوشس کمبریج به یک مراسم پذیرایی رسمی از نمایندگان کاپ ۲۶ رفتند، جایی که آن‌ها به بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا و شاهزاده چارلز و کامیلا دوشس کورنوال پیوستند. درحالی‌که ابتدا قرار بود ملکه برای این رویداد به آن‌ها ملحق شود، توصیه‌های اخیر پزشکان برای استراحت وی، موجب شد او از طریق پیام ویدئویی در این مهمانی شرکت کند.

 ملکه الیزابت به حاضران گفت که بسیار مفتخر است که فعالیت‌های زیست‌محیطی همسر مرحومش از طریق پسر ارشد او چارلز و نوه‌اش ویلیام ادامه دارد.

بیشتر از جهان