کشف بقایای جسد در خودرو زن بارداری که دو دهه پیش ناپدید شد

این زن ۱۹ ساله که ۹ ماهه باردار بود همراه دختر دو ساله‌اش ناپدید شد

هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی به سقوط خودرو در آب ‌منجر شده است‌ـ عکس از فیسبوک Chaos Divers

مقام‌های آرکانزاس خودرویی را یافته‌اند که با توصیف خودرو زن بارداری که بیش از ۲۰ سال پیش با دخترش ناپدید شده بود، مطابقت دارد.

کلانتری پاپ کانتی اعلام کرد این خودرو بعدازظهر سه‌شنبه از عمق حدود ۲.۵ متری آب بیرون کشیده شد.

بر اساس اعلام کلانتری، ماموران در داخل خودرو بقایای انسان کشف کرده‌اند.

به گفته پلیس، مشخصات وسیله نقلیه با مشخصات خودرو سامانتا جین هاپر ۱۹ ساله که در ۱۱ سپتامبر ۱۹۹۸ همراه دخترش کورتنی هولت ناپدید شد، همخوانی دارد.

خانم هاپر نه ماهه باردار و دخترش تقریبا دو ساله بود که ناپدید شدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

طبق گزارش کلانتری، خانم هاپر داشت با ماشین دخترش را می‌برد جایی تا بعد به کنسرتی در لیتل راک برود.

با این حال، مادر، دختر و فورد تمپوی آبی‌رنگی که آن‌ها سوار بودند تا همین سه‌شنبه اخیر، هرگز پیدا نشدند. مشخص نیست که چه اتفاقی به سقوط خودرو در آب منجر شده است.

این وسیله نقلیه را گروه غیرانتفاعی موسوم به «ماجراجویی هدفمند» (Adventures With Purpose) کشف کردند که اعضایش به سراسر آمریکا سفر می‌کنند تا روی پرونده‌های قدیمی کار کنند.

در یادداشت به‌روز‌شده‌ای در صفحه فیس‌بوک این سازمان آمده است که تیمی از غواصان روز سه‌شنبه همراه دبی ماهان، مادر خانم هاپر، و دزاریا هاپر، دختر دیگر سامانتا جین هاپر، که هنگام ناپدید شدن مادرش سه ساله بود، با این گروه دیدار کردند.

بر اساس یادداشت مذکور، تیم‌های غواصی برای پوشش چند مکان در منطقه دریاچه داردانل تقسیم شدند و گروه از مسیری در امتداد میل کرک رفت و غواصانی را به شاخه فرعی ایلینوی در نزدیکی جاده پلزنت ویو فرستاد.

دستگاه ردیاب صوتی زیرآبی شیئی را زیر پل جاده وست پلزنت ویو شناسایی کرد و تیم غواصی یک فورد تمپوی آبی بدون پلاک را پیدا کرد که در سال ۱۹۹۸، وقتی خانم هاپر سوار آن بود، خودرویی نو بود.

زمانی که خودرو از آب بیرون کشیده شد، همراه بقایای انسان، یک صندلی کودک نیز در عقب خودرو پیدا شد، اما بلافاصله مشخص نشد که آیا بقایای دخترش هم داخل ماشین بود یا خیر.

آزمایشگاه جنایی ایالت آرکانزاس در حال بررسی بقایای کشف‌شده در وسیله نقلیه است، با این امید که با استفاده از دی‌ان‌ای دبی و دزاریا، موفق به شناسایی بقایا شود.

شین جونز، کلانتر شهرستان پاپ کانتی، گفت: «کلانتری پاپ کانتی از صمیم قلب به خانواده سامانتا هاپر و کورتنی هولت تسلیت می‌گوید. از اینکه سهم کوچکی در کمک به بسته شدن این پرونده ۲۳ ساله داشته‌ایم، خوشحالیم.»

با استفاده از گزارش اسوشیتدپرس

© The Independent

بیشتر از جهان