منچسترسیتی و اسپورتینگ میزبان‌های خود را گلباران کردند

شاگردان پپ گواردیولا با پیروزی بر بروژ، به صدر جدول گروه آ رفتند

ژائو کانسلو، مدافع سیتی، اولین گل تیمش را به ثمر رساند - League.jpg JOHN THYS / AFP

در بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب منچسترسیتی در خانه بروژ بلژیک به مصاف این تیم رفته بود.

شاگردان پپ گواردیولا، نایب قهرمان فصل گذشته این جام، از آغاز تا پایان بازی بر توپ و زمین چیره بودند.

نخست ژائو کانسلو روی پاس عالی فیل فودن دروازه سیمون مینیوله را باز کرد. کمی پیش از پایان نیمه اول، ریاض محرز ضربه پنالتی را که حاصل خطایی روی خود او بود به تور دروازه بروژ دوخت.

در نیمه دوم هم سیتی دست از حمله نکشید. پاس عمقی بی‌نقص کوین دبروینه، کایل واکر را در محوطه جریمه حریف بلژیکی صاحب توپ کرد و او هم به راحتی دروازه را گشود.

بعد نوبت کول پالمر، فارغ‌التحصیل نوزده ساله آکادمی منچسترسیتی بود که دو دقیقه بعد از آمدن به زمین، با شوتی دیدنی گل چهارم تیمش را زد.

هانس واناکن در اواخر بازی روی یک سانتر، یکی از چهار گل خورده بروژ را جبران کرد، اما محرض بی‌درنگ در موقعیتی تک به تک، مهر پایان بر پیروزی مهم سیتی زد و این تیم را به صدر گروه آ فرستاد.

در ترکیه، بشیکتاش میزبان اسپورتینگ لیسبون بود.

کواتس در دقیقه پانزدهم میزبان را پیش انداخت. لارین در دقیقه بیست و چهارم گل تساوی بشیکتاش را به ثمر رساند، اما سه دقیقه بعد، باز کواتس بود که برتری را به تیم پرتغالی بخشید.

یک دقیقه به پایان نیمه اول سارابیا حاشیه امن اسپورتینگ را از روی نقطه پنالتی به دو گل افزایش داد، و سرانجام یک دقیقه پیش از پایان بازی، دیاس فرناندز پیروزی چهار بر یک تیم میزبان را تکمیل کرد.

بیشتر از فوتبال