تیم دوچرخه‌سواری زنان امارات متحده وارد رقابت‌های جهانی می‌شود

تور جهانی زنان UCI اولین تور سالانه دوچرخه سواری زنان است

اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری قصد دارد تعداد مجوزهای صادره را بیشتر کند-Kristof RAMON / BELGA / AFP

امارات متحده عربی تیم دوچرخه‌سواری زنان را برای رقابت‌های تور جهانی راه‌اندازی می‌کند.

تیم امارات متحده عربی اعلام کرد که با به خدمت گرفتن مجوزی که اکنون در اختیار تیم Alé BTC Ljubljana است، قصد دارد تیمی از زنان را در مسابقات تور جهانی اتحادیه‌ جهانی دوچرخه‌سواری در سال ۲۰۲۲ شرکت دهد. تیم اماراتی در هفته‌های آینده که اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری روند صدور مجوز برای حضور در تور جهانی در سال آینده را به پایان می‌رساند، جزئیات بیشتری را اعلام خواهد کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ماریو جانتی، مدیر تیم، در این باره گفت: «خوشحالیم که اعلام کنیم در حال ایجاد یک تیم زنان برای رقابت در صحنه‌ جهانی به عنوان بخشی از برنامه‌ی بلندپروازانه‌ امارات متحده عربی برای توسعه‌ دوچرخه‌سواری و در حمایت از یک پروژه جهانی که در سال ۲۰۱۷ آغاز شده، هستیم. همراه با تیم Alè BTC Ljubljana ما فرصت مناسبی را که در جستجوی آن بودیم یافتیم و با همکاری اتحادیه‌ی جهانی دوچرخه‌سواری، از ۱ ژانویه ۲۰۲۲ همه اسناد لازم را برای تکمیل اخذ مجوز حضور در تور جهانی آماده می‌کنیم.»

تیم فعلی Alé BTC Ljubljana متشکل از قهرمان تایم تریل اروپا و برنده مدال نقره المپیک و قهرمانی جهان مارلن روسر، قهرمانان سابق جهان مارتا باستیانلی و تاتیانا گودرزو، ماوی گارسیا قهرمان جاده و تایم تریل اسپانیایی و آناستازیا چورسینا برنده مرحله Vuelta a Burgos است.

رقابت‌های دوچرخه‌سواری تور جهانی زنان اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در حال حاضر از ۹ تیم تشکیل شده است، اما اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری قصد دارد تا در سال ۲۰۲۲ تعداد مجوزهای صادره برای شرکت در این رقابت‌ها را به ۱۵ مجوز افزایش دهد.

بیشتر از ورزش