هواداران خشمگین منچستریونایتد و پل پوگبای فرانسوی

زمزمه‌های جدایی قهرمان جهان از باشگاه محبوب انگلیسی

OLI SCARFF / AFP

روی تابلویی در زمین تمرین منچستر یونایتد عبارت «پوگبا بیرون» نوشته شده است. خرابکاران این عبارت را روی تابلویی نوشته‌اند که متن اصلی آن به هواداران یادآوری می‌کند که بازیکنان نمی‌توانند خارج از ورزشگاه «کارینگتون» بایستند تا با هواداران خود عکس بگیرند. آنها از این نوشته برای اعلام نارضایتی خود از پوگبا و بحث انتقال این بازیکن فرانسوی استفاده کرده‌اند.

این متن با اسپری قرمز رنگ بر روی یک تابلو سیاه و سفید نوشته شده بود که به تازگی برای جلوگیری از جمع شدن هواداران در خارج از زمین تمرین برای دیدار با بازیکنان این باشگاه نصب شده‌ است.

این عکس که در روزنامه دیلی‌میل منتشر شد به نوعی نشانه دیگری از ناراحتی هواداران از تمایل این بازیکن میانی به رفتن از یونایتد در تابستان امسال است. تاکنون مشخص نیست که چه کسی این خرابکاری را انجام داده است.

پوگبا تا به حال در این فصل در هر سه مسابقه یونایتد در ترکیب اصلی تیم بوده است و پس از اینکه در بازی مقابل تیم ولورهمپتون واندررز ضربه پنالتی را از دست داد در رسانه‌های اجتماعی هدف توهین‌های نژادپرستانه کاربران ناشناس قرار گرفت.

رئال ‌مدرید در طول تابستان با پوگبا در تماس بوده اما در دو هفته گذشته خبرها فروکش کرده است، و در حالی که فرصت انتقالات در تیم‌های اروپایی رو به پایان است، و منچستریونایتد تمایلی به فروش این بازیکن نشان نمی‌دهد، احتمالا این انتقال انجام نخواهد شد.

همچنین با توجه به اینکه رئال مادرید در این تابستان هزینه زیادی برای جذب بازیکن کرده است، به نظر می‌رسد یونایتد در مورد توان خرید این باشگاه تردید دارد. بنابر گزارشها، یونایتد رقم 150 میلیون پوند را به این باشگاه اسپانیایی پیشنهاد کرده است، رقمی که به عقیده آنها با درنظرگرفتن دستمزد پوگبا احتمالا خارج از توان رئال خواهد بود.

با این حال، پس از توافق یونایتد با اینترمیلان بر سر انتقال قرضی الکسیس سانچز، انتظار می‌رود که این بازیکن طی چند روز آینده این باشگاه را ترک کند.

منچستر یونایتد روز شنبه به استادیوم سنت مریز خواهد رفت تا به مصاف تیم ساوث‌همپتون برود.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk

© The Independent

بیشتر از ورزش