لوکاکو اینتر را به مقصد چلسی ترک کرد

لوکاکو پیش از این و در سال ۲۰۱۴ هم عضو تیم فوتبال چلسی بود اما موردتوجه باشگاه و مربی قرار نگرفت 

گفته می‌شود مبلغ قرارداد لوکاکو با چلسی برای پنج فصل بیش از ۱۱۵ میلیون یورو است - OLLY GREENWOOD / AFP

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا، قرار است تا ساعاتی دیگر رسما قرارداد خود با باشگاه چلسی را امضا کند. این اتفاق هم مانند جدا شدن مسی از بارسلونا بسیار سریع رخ داد و حواشی بسیار زیادی در شهر میلان و بین هواداران این تیم به وجود آورد.

اینترمیلان فصل گذشته را با قهرمانی در سری آ ایتالیا جشن گرفت و آن‌ها پس از ۱۱ سال توانستند به این موفقیت مهم دست یابند. در این میان، لوکاکو و آنتونیو کونته نقش بسیار مهمی برای اینتری‌ها داشتند اما مشکلات مالی این تیم موجب شد تا آن‌ها ابتدا اشرف حکیمی را به مبلغی گزاف به پی‌اس‌جی بفروشند. پیش از این، کونته، سرمربی تیم اینتر، هم به دلیل مشکلات فراوان با مدیران باشگاه کنار گذاشته شد و حالا نوبت به جدایی لوکاکو رسیده است.

ابتدا به نظر می‌رسید خبر جدایی شایعه‌ای بیش نباشد اما او صبح دوشنبه (۱۸ مرداد) اولین تست پزشکی خود برای باشگاه چلسی را در شهر میلان و در درمانگاه کلمبو با موفقیت پشت سر گذاشت. این ستاره ۲۸ ساله دیروز عصر با هواپیمای شخصی از میلان به لندن سفر کرد و قرار است امروز قرارداد با چلسی را امضا  کند. روملو لوکاکو در مدت زمان حضورش در اینتر ۹۵ بار با پیراهن این تیم بازی کرد، ۶۴ گل به ثمر رساند، ۱۶ پاس گل داد و در فتح اسکودتو بعد از ۱۱ سال نقش مهمی ایفا کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لوکاکو پیش از این و در سال ۲۰۱۴ هم عضو تیم فوتبال چلسی بود اما موردتوجه باشگاه و مربی قرار نگرفت و به اورتون فروخته شد و آنجا بود که بازی‌اش شکوفا شد. قرار است او امروز به تمرین‌های تیم توماس توخل ملحق شود تا برای هفته آینده و شروع فصل جدید لیگ برتر انگلستان آماده باشد. گفته می‌شود مبلغ قرارداد او با چلسی برای پنج فصل بیش از ۱۱۵ میلیون یورو است؛ بدین ترتیب روملو لوکاکو، ستاره جدید بلژیکی باشگاه چلسی، در تاریخ فوتبال بیشترین گردش مالی به مبلغ ۲۹۱ میلیون پوند را به نام خود کرده است.

پس از این اقدام لوکاکو، طرفداران متعصب باشگاه اینتر از خجالت او درآمدند. تنها چند ساعت پس از پرواز لوکاکو به سوی لندن، هواداران اینتر نقاشی دیواری او را تخریب کردند. تصویر مهاجم اینتر پس از کمک به اولین قهرمانی نراتزوری (سیاه‌لاجوردی‌پوشان) در سری آ پس از ۱۱ سال، در دیوارنگاره‌ای درست بیرون استادیوم سن‌سیرو به تصویر کشیده شده بود و هواداران اینتر این نقاشی دیواری را تخریب کردند تا پیامی خشمگینانه به مهاجم بلژیکی بفرستند. آن‌ها در پیام فیس‌بوکی اعلام کردند: «تو ثابت کردی که مثل بقیه‌ای و برای پول هر کاری می‌کنی.»

لوکانو هنگام ترک میلان گفت که به‌زودی در مورد ترک باشگاه اینتر صحبت خواهد کرد و حقایق زیادی را با هواداران این تیم به اشتراک خواهد گذاشت.

بیشتر از فوتبال