ماریا شاراپووا و سرینا ویلیامز مقابل یکدیگر در اوپن آمریکا

این دو تنیسور تاکنون هرگز در فلاشینگ مدوز با هم رو‌به‌رو نشده‌اند

AFP- ماریا شاراپووا و سرینا ویلیامز ۲۰۱۵

سرینا ویلیامز و ماریا شاراپووا سرانجام در مسابقات اوپن آمریکا با هم رو‌به‌رو خواهند شد، و این رویارویی در اولین بازی‌شان در رقابت‌های سال ۲۰۱۹ اتفاق خواهد افتاد.

این دو ستاره بزرگ تنیس زنان که هر کدام در گذشته قهرمان اوپن آمریکا شده‌اند، روز پنجشنبه در قرعه کشی مهم‌ترین تورنمنت عمده امسال، حریف یکدیگر در بازی اولشان اعلام شدند.

ویلیامز و شاراپووا قبلا در فینال‌های سه تورنمنت عمده دیگر و نیز المپیک ۲۰۱۲ روبه‌رو شده‌اند، ولی تا به حال در اوپن آمریکا با هم مسابقه نداده‌اند. در مسابقه‌های پیشین این دو در تور دبلیوتی‌ای (انجمن جهانی تنیس)، ویلیامز ۱۹ بار برنده شده و تنها دوبار از شاراپووا شکست خورده است، ولی این برتری یک‌جانبه، چندان تاثیری بر هیجان بزرگترین دیدار دور اول اوپن آمریکا که روز دوشنبه در فلاشینگ مدوز آغاز می‌شود، نخواهد داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سرینا ویلیامز که در کشور خودش بازی می‌کند، بار دیگر در پی تساوی با رکورد بیست و چهارمین گرند اسلم انفرادی خواهد بود. شاراپووا دیگر آن تنیسوری نیست که سال ۲۰۰۶ اوپن آمریکا را فتح کرد – یا دو سال پیش از آن در فینال ویمبلدون، ویلیامز را شکست داد – ولی در میان تماشاگران در نیویورک، از محبوب‌ترین بازیکنان است.

در قرعه بخش مردان، راجرر فدرر، بخت سوم جهان، در نیمه بالایی قرار گرفت، یعنی که ممکن است در نیمه‌نهایی حریف نواک جوکوویچ – بخت اولی جهان – شود. این دو در فینال ویمبلدون امسال بازی کردند، و جوکوویچ در تای‌بریک ست پنجم، برنده بازی شد.

فدرر و رافائل نادال – بخت دوم جهان – هرگز در نیویورک با هم رو‌به‌رو نشده‌اند، و امسال تنها در صورتی حریف هم خواهند شد که هر دو به فینال برسند.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

 

© Reuters

بیشتر از ورزش