«لمس نامناسب» رامی ملک توسط «یک خانم مست»

«دستانش همه جای باسن من بود»

Angela Weiss / AFP

رامی ملک در مصاحبه‌ای درباره این که زندگی او چقدر پس از شهرت فرق کرده است، می‌گوید بعد از مشهور شدن، یک‌بار خانمی مست به نحوی نامناسب او را لمس کرده است.

این بازیگر که بعد از بازی در نقش فردی مرکوری در فیلم «حماسه کولی» به شهرتی جهانی رسیده است در مصاحبه اخیر خود با مجله جی‌کیو درباره این اتفاق حرف زد.

او به این مجله گفت سرگرم انجام کار خودش بوده که ناگهان خانمی دستش را روی باسن او می‌گذارد. این بازیگر برنده اسکار در پاسخ به آن خانم می‌گوید: «این کار را نکن!»

او توضیح داد که چگونه ممکن است شهرت، تصور مردم از وی را تغییر داده باشد و اضافه کرد: «ولی وقتی جلوی من می‌نشینی و با من حرف می‌زنی هیچ چیز مرموز و خاصی وجود ندارد. من سراپا غرق در طلا نیستم.»

ستاره سریال «آقای روبات» قرار است به زودی نقش شرور اصلی فیلم جدید جیمز باند را ایفا کند که در آن دنیل کرگ برای بار آخر به عنوان این جاسوس ایفای نقش خواهد کرد.

او با اشاره به بعضی از آثار سابق خود در مصاحبه با جی‌کیو، فاش ساخت که یکی از خارق‌العاده‌ترین لحظاتش، لحظه همکاری با رابین ویلیامز در پشت صحنه «شبی در موزه: راز مقبره» در سال ۲۰۱۴ بوده است.

ملک گفت: «ما این فیلم را در خود موزه بریتانیا در طول شب فیلمبرداری کردیم. من رابین را دیدم که در گوشه‌ای تنها ایستاده است، با گام برداشتن آرام به وی نزدیک شدم. او به دوردست‌ها خیره شده بود. گفتم: خوبی؟ او برگشت و پاسخ داد: «هی پسر به نظرت ما چند بار در زندگی شانس این را پیدا می‌کنیم که درست روبه‌روی سنگ روزتا [سنگ‌نبشته‌ای از دوران مصر باستان به زبان هیروگلیف با اهمیت بالا در باستان‌شناسی] بایستیم و به آن خیره شویم؟» این لحظه‌ای خارق‌العاده بود که من هرگز فراموش نخواهم کرد.»

ملک همچنین از رابین ویلیامز فقید به عنوان کسی یاد کرد که بسیار از او آموخته است.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/arts

© The Independent

بیشتر از زندگی