امباپه منتظر پیشنهاد رئال مادرید است

باشگاه رئال مادرید هم هنوز به جذب این بازیکن ارزشمند امیدوار است

امباپه ستاره جوان و فرانسوی باشگاه پاریس سن ژرمن - FRANCK FIFE / AFP

با اتمام رقابت‌های یورو، این روزها بازار نقل‌وانتقال بازیکنان به تیم‌های مختلف اروپایی مهم‌ترین اخبار فوتبالی است. در این بین، کیلیان امباپه یکی از مهم‌ترین بازیکنانی است که درباره پیوستن او به رئال مادرید صحبت‌های زیادی در محافل ورزشی مطرح است.

امباپه که یک فصل دیگر با تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد، تاکنون برای تمدید قرارداد خود با این باشگاه هیچ اقدامی نکرده است و گویا تصمیمی هم برای آن ندارد. او در مدت حضورش در پی‌اس‌جی نتوانست هیچ جام باارزشی در رقابت‌های اروپایی به دست آورد و تنها راه دستیابی به این هدف را جدا شدن و پیوستن به رئال می‌داند.

به نظر می‌رسد باشگاه پاری‌سن ژرمن و خود امباپه کماکان پیشنهادی مناسب از مسئولان باشگاه رئال مادرید را انتظار می‌کشند. امباپه در بازی‌های یورو عملکرد ضعیفی داشت و در این رقابت‌ها نتوانست حتی یک گل برای فرانسه به ثمر برساند. او در بازی مقابل سوییس هم ضربه پنالتی خود را از دست داد و حذف فرانسه از رقابت‌های یورو را رقم زد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

از طرفی به نظر می‌رسد باشگاه رئال مادرید هم هنوز به جذب این بازیکن ارزشمند امیدوار است اما برای جذب او بودجه لازم را ندارد و تصمیم دارد با  فروش تعدادی از بازیکنان خود  مبلغ موردنیاز برای جذب این ستاره فرانسوی را تامین کند. چنین به نظر می‌آید که رئال قصد دارد بازیکنانی مانند ایسکو، مارسلو، گرت بیل و ماریانو دیاز را در لیست فروش باشگاه قرار دهد تا بتواند برای جذب امباپه اقدام کند. این موضوع برای باشگاه پاریسی نیز مقداری مشکل‌ساز شده است چرا که می‌داند در صورت تمدید نشدن قرارداد امباپه و به فروش نرساندن این بازیکن، ضرر مالی زیادی را متحمل خواهد شد و زمان برای آن‌ها به سرعت در حال از دست رفتن است.

سرخیو راموس نیز که به تازگی به تیم پی‌اس‌جی پیوسته، ابراز امیدواری کرده است که امباپه در این تیم ماندگار شود. راموس می‌گوید: «من دوست دارم او در پاریس بماند چرا که دوست دارم در کنار بازیکنان بزرگ فوتبال بازی کنم. البته این یک مسئله شخصی است و من نمی‌توانم در آن دخالتی کنم ولی اگر از من بخواهد حاضرم در این مورد به او مشاوره دهم. باشگاه رئال مادرید یک باشگاه بزرگ با افتخارات بسیار زیاد است و این طبیعی است که او دوست داشته باشد در آنجا فوتبال بازی کند.»

باشگاه پی اس جی به تازگی موفق شده است دوناروما، دروازه‌بان ملی‌پوش ایتالیا و بهترین بازیکن یورو را نیز جذب کند و به نظر می‌رسد برای کسب لیگ قهرمانان فصل جدید آماده شده و امیدوار است با حضور این بازیکنان بتواند امباپه را هم به ماندن در پاریس راضی کند. چندی پیش نیمار، زوج امباپه در خط حمله پی‌اس‌جی هم قرارداد خود با این تیم را تا سال ۲۰۲۵ تمدید و شایعات پیوستنش به بارسا را منتفی کرد؛ اما به نظر می‌رسد قصد امباپه برای جدایی جدی است و طبق گفته‌ها، او در همین تابستان از این تیم جدا خواهد شد.

بیشتر از فوتبال