دیدار معاون وزیر دفاع عربستان سعودی با مقام‌های آمریکایی

این مقام بلندپایه سعودی در دیدار با جیک سالیوان درباره تعهد آمریکا به تامین امنیت عربستان در برابر گروه‌های همسو با جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگو کرد

عکس از صفحه توییتر خالد بن سلمان معاون وزیر دفاع  عربستان سعودی

شاهزاده خالد بن سلمان معاون وزیر دفاع عربستان روز چهارشنبه در واشینگتن با تیموتی لندرکینگ نماینده ویژه آمریکا در امور یمن دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش عرب نیوز، شاهزاده خالد با برت مک‌گورک هماهنگ‌کننده شورای امنیت ملی آمریکا در امور خاورمیانه و شمال آفریقا نیز دیدار کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وی در رشته توییت‌هایی نوشت با لندرکینگ درباره تحولات یمن گفت‌وگو و بر تعهد ریاض بر حمایت از مردم و دولت مشروع یمن تاکید کرده است.

این مقام بلندپایه سعودی روز سه‌شنبه نیز در کاخ سفید با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی جو بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده دیدار کرده بود.

بنا بر اعلام کاخ سفید، دو طرف درباره تعهد آمریکا به تامین امنیت عربستان در برابر گروه‌های همسو با جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگو کردند.

امنیت منطقه‌ای، اهمیت هماهنگی دو متحد در تلاش‌های جاری برای بهبود اقتصاد جهانی و مبارزه با تغییرات اقلیمی دیگر محورهای این گفت‌وگو بود.

خالد بن سلمان نیز در توییتی نوشت در این دیدار درباره تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و دیگر موضوعات مورد نگرانی دو متحد گفت‌وگو شد.