کیت میدلتون به قولی که به دختربچه بیمار داده بود عمل کرد

دختربچه ماه‌ها پدرش را تنها از پشت پنجره می‌دید

کیت میدلتون در دیدار با این دختربچه در کاخ هولی رود هاوس اسکاتلند، یک پیراهن صورتی آستین‌بلند و یقه‌بسته دکمه‌دار پوشید-Jane Barlow / POOL / AFP

دوشس کمبریج و همسرش در سفر اخیر خود با اسکاتلند دیدارهای رسمی فراوانی داشتند اما یکی از لحظات تأثیرگذار و به‌یادماندنی سفر کمبریج‌ها به اسکاتلند زمانی بود که کیت میدلتون با میلا اسندون پنج‌ساله ملاقات کرد. این دختربچه که به سرطان خون مبتلاست، یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه جمعی بود که به انتشار کتاب اخیر کیت میدلتون ختم شد.

 کتاب عکس «آرام باش: تک‌چهره‌هایی از ملت ما در سال ۲۰۲۰» دربرگیرنده ۱۰۰ عکس از مردم سراسر بریتانیا است و هدف از انتشار آن نشان دادن تصویری جمعی از مردم بریتانیا در دوران قرنطینه است.

دوشس کمبریج و میلا در تابستان سال گذشته تلفنی صحبت کردند اما دیدارشان به بعد از قرنطینه سراسری موکول شده بود. وقتی کیت فهمید که رنگ موردعلاقه دختر کوچک صورتی است. زمان به او گفت: «سعی می‌کنم لباس صورتی برای خودم پیدا کنم.» شاهدخت به دختر کوچک قول داد که با هم دیدار کنند و او لباس صورتی‌اش را بپوشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کیت به قول خود عمل کرد و در دیدار با این دختربچه در کاخ هولی رود هاوس اسکاتلند، یک پیراهن صورتی آستین‌بلند و یقه‌بسته دکمه‌دار پوشید.

خانواده میلا یکی از هزاران خانواده‌ای بودند که در دوران همه‌گیری کرونا، علاوه بر مشکلات ناشی از آن، باید با بیماری عضوی از خانواده در این دوران سخت نیز کنار می‌آمدند. کادر درمان بریتانیا به روایتی سخت‌ترین سال‌های خود را پس از جنگ جهانی از سر گذراند و در عین رسیدگی به بیماران کویید ۱۹، همراه با هزاران بیمار، مخصوصاً مبتلایان به سرطان، سال دشواری را پشت سر گذاشتند.

خانواده میلا برای محافظت از او در طول دوران شیمی‌درمانی در دو خانه جدا زندگی می‌کردند و او ماه‌ها پدرش را تنها از پشت پنجره می‌دید.

کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام در سال اخیر بر تلاش‌هایشان درباره جلب نگاه عمومی به بهداشت روان و تقدیر از کادر درمانی افزوده‌اند و در سفر اسکاتلند نیز این موضوع در مرکز توجه آن‌ها بود.

بیشتر از زندگی