هیجان فینال، برای کسب مقام چهارم لیگ برتر انگلستان

چلسی، لیورپول و لسترسیتی در بازی آخر فصل در پی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

چلسی و لیورپول بیشترین بخت را برای کسب عنوان چهارمی دارند - OLI SCARFF / POOL / AFP

بازی‌های هفته آخر لیگ برتر انگلستان در حالی برگزار خواهد شد که تکلیف قهرمان و نایب قهرمان از پیش روشن شده است.

منچسترسیتی به رهبری پپ گواردیولا با نمایشی برتر، پیشاپیش جام این فصل از رقابت‌ها را به ویترین افتخارات خودش افزوده است. شیاطین سرخ هم در سومین سال مربی‌گری اوله گونار سولشر، جایگاهشان در مکان دوم را محکم کرده‌اند و حالا فقط به بازی در لیگ اروپا می‌اندیشند.

همه ماجراها اما از رده سوم جدول به بعد رخ می‌دهد. آبی‌های چلسی به رهبری توماس توخل، هم اکنون به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده‌اند و باید هشت روز دیگر در شهر پورتوی پرتغال به دیدار منچسترسیتی بروند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

چلسی با ۶۷ امتیاز در رده سوم لیگ برتر انگلستان است، اما لیورپول و لسترسیتی هر دو با یک امتیاز کمتر ولی با تفاضل شش گل، سایه به سایه در تعقیب چلسی‌اند.

اگر آبی‌پوش‌های غرب لندن بتوانند آستون ویلا را ببرند و سه امتیاز این بازی را در کیسه خود بریزند، راهیابی آنان به لیگ قهرمانان اروپا قطعی می‌شود.

قرمزهای یورگن کلوپ، در انفیلدی که برای اولین بار پس از مدت‌ها شاهد حضور ۱۰ هزار تماشاگر است، میزبان کریستال پالاسی خواهند بود که هری ردنپ، مربی کهنه‌کارش،  برای فصل بعد خداحافظی کرده است.

اگر لیورپول یک بر هیچ پالاس را شکست دهد، لستر باید با پنچ گل از سد تاتنهام بگذرد تا برای کسب مکان چهارم بختی داشته باشد.

هفته گذشته، روباه‌های برندن راجرز با شکست چلسی، اف‌ای کاپ (جام حذفی سابق) انگلستان را برای اولین بار از آن خود کردند، اما برای چهارم شدن باید با تفاضلی بیش از چهار گل نسبت به لیورپول، حریف لندنی‌ خود را شکست دهند.

بیشتر از ورزش