تصمیم ۲۰۲۴ ترامپ هوادارانش را «خیلی خوشحال» می‌کند

ترامپ در هفته‌های اخیر اظهار داشت که به شرکت در دور آینده انتخابات، «خیلی جدی» فکر می‌کند

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا و همسرش ملانیا - JIM WATSON / AFP

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، گفته است که تصمیمش در مورد شرکت کردن یا نکردن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، حامیانش را «بسیار خوشحال» خواهد کرد.

آقای ترامپ در هفته‌های اخیر اظهار داشت که به شرکت در دور آینده انتخابات، «خیلی جدی» فکر می‌کند. او در مصاحبه‌ با کندیس اوونز، مفسر و نویسنده جنجالی، که روز سه‌شنبه پخش شد، به انتخابات سال ۲۰۲۴ اشاره کرد.

در چکیده‌ای از این مصاحبه که اولین بار در تارنمای دهیل منتشر شد، رئیس‌جمهور سابق به خانم اوونز گفته است که پاسخش به پرسش درباره شرکت کردن یا نکردن او در انتخابات ۲۰۲۴، حامیانش را «بسیار خوشحال» خواهد کرد.

آقای ترامپ در ارتباط با تصمیم خود در این مورد، گفت: «پاسخم این است که بسیار مشتاقم [و] منتظرم تا به وقتش این موضوع را اعلام کنم.»

این سیاستمدار جمهوری‌خواه با اشاره به زمان اعلام حضورش گفت: «همان‌طور که می‌دانید هنوز خیلی زود است اما به گمانم وقتی به شکل قطعی اعلام کنم، مردم خیلی خیلی خوشحال خواهند شد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آقای ترامپ به خانم اوونز گفت‌‌: «می‌دانید که به دلیل مسائل مالی کارزار انتخاباتی، نمی‌شود خیلی زودتر از موعد اعلام حضور کرد؛ چون آن‌وقت اوضاع به کلی فرق می‌کند.»

او افزود: «وگرنه در پاسخ سؤالتان چیزی می‌گفتم که واقعا خوشحالتان می‌کرد. بدانید که خیلی خیلی جدی داریم به این موضوع فکر می‌کنیم. فقط این را می‌توانم بگویم که گوش به زنگ باشید!»

آقای ترامپ برای اعلام رسمی نامزدی باید برگه‌های اعلام وضعیت مالی را پر کند و محدودیت‌های دیگری نیز گریبانش را خواهد گرفت.

آقای ترامپ این مصاحبه را پس از سخنان اخیر خود در مورد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ انجام داده و در آن، به احتمال معاون اولی ران دسانتیس، فرماندار فلوریدا نیز اشاره کرده است.

خانم اوونز که از حامیان رئیس‌جمهور سابق است، از وی پرسید که اگر در انتخابات ۲۰۲۴ شرکت کند، آیا ممکن است او را به جای مایک پنس نامزد معاونت اولی کند یا نه؟ آقای ترامپ پاسخ داد: «چه گزینه خوبی! عالی می‌شود؛ تو برای این کار عالی هستی.»

در این مصاحبه مفصل که شامگاه سه‌شنبه ساعت ۹ شب در برنامه «کندیس» پخش شد، رئیس‌جمهور سابق نظر خود را در مورد میت رامنی، سناتور جمهوری‌خواه را هم اعلام کرد. حاضران در یک نشست در آخر هفته گذشته، رامنی را هو کرده بودند.

به گزارش دهیل، آقای ترامپ گفته است که این سناتور اهل یوتا و منتقد وی، شخصیتی «قلابی و نمایشی» دارد.

© The Independent