نبرد ناتمام لیورپول بر سر رده چهارم لیگ برتر

لیورپول و چلسی در رقابت شانه به شانه برای کسب جواز رسیدن به جام قهرمانان اروپای فصل بعد هستند

الکساندر آرنولد زننده گل پیروزی بخش لیورپول - Clive Brunskill / POOL / AFP

تیم فوتبال لیورپول مدافع عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر انگلستان در هفته سی یکم این رقابت ها در یک مسابقه سخت در آنفیلد مقابل استون ویلا قرار گرفت و موفق شد با گل دقیقه نود الکساندر آرنولد، دو بر یک به پیروزی برسد.

لیورپول درحالی مقابل ویلا قرار گرفت که هفته گذشته و در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، بازی مقابل رئال مادرید را واگذار کرده بود و شاید با روحیه‌ای نه چندان خوب پا به این مسابقه گذاشت. این فصل از رقابت‌ها برای تیم کلوپ به شکل دلخواه سپری نمی‌شود و نمی‌تواند از قهرمانی خود در فصل گذشته دفاع کند. این تیم همچنین رقابت سختی با تیم‌های چلسی، لستر و تاتنهام برای کسب عنوان چهارم و به‌دست آوردن سهمیه برای فصل بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لیورپول در نیمه اول کاملاً بر بازی تسلط داشت و چندین بار می‌توانست توسط صلاح دروازه ویلا را باز کند، اما بخت با آن یاری نکرد و توپ‌های این مهاجم طرازاول به گل تبدیل نشد. اما برخلاف جریان بازی و به علت اشتباه دروازه‌بان لیورپول، تیم ویلا توانست در دقیقه ۴۳ به گل برسد. شکست از رئال و حالا شکست در نیمه نخست مقابل ویلا، فشار را روی بازیکنان لیورپول بیش از پیش کرده بود. اما بالاخره آن مهاجم مصری در نیمه دوم به داد تیم رسید و موفق شد با استفاده از موقعیت به‌دست آمده، در دقیقه ۵۶ گل تساوی را برای لیورپول به ثمر برساند. 

به نظر می‌رسد صلاح تنها بازیکنی باشد که در این روزهای سخت به کار لیورپول می‌آید. او در بازی مقابل مادرید نیز موفق به گل‌زنی شد و تک گل قرمزها را در آن دیدار به ثمر رساند که شاید در بازی برگشتشان مفید واقع شود. بعد از گل تساوی، ویلا فرصت آن را داشت تا پیروز این مسابقه شود، اما در دقیقه ۹۱ آرنولد با یک شوت دیدنی از راه دور دروازه ویلا را گشود و برد را در دقایق پایانی به تیمش تقدیم کرد. این پیروزی بر شانس لیورپول برای تصاحب رده چهارم افزود. 

کلوپ پس از پایان بازی اذعان داشت که تیمش نمایش خوبی در این بازی داشته است و نباید بازیکنان اجازه دهند اتفاقات و اشتباهات قبلی تکرار شود. او در خصوص بازی مقابل رئال که روز سه‌شنبه در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد، افزود: «باید در مقابل مادرید با تمام توانمان بازی کنیم و هر کاری که از دستمان برمی‌آید، برای صعود انجام دهیم. آن‌ها می‌دانند که هنوز همه چیز تمام نشده است و ما قادریم عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذاریم و نتیجه را تغییر دهیم. 

بیشتر از ورزش