رزمی‌کار آمریکایی پس از حمله به دوست دخترش، با گلوله کشته شد

ایست در سال ۲۰۰۹ متهم به حمله به همشاگردی خود در دبیرستان شده بود

تایلر ایست  پس از بگو مگو با دوست دخترش با اسلحه به او حمله کرد - New Mexico Corrections Department

تایلر ایست از چهره‌های حرفه‌ای سابق هنرهای رزمی ترکیبی دوشنبه شب در نیومکزیکو هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

بنا بر اعلام پلیس ایالتی، پیکر بی‌جان ایست ۳۰ ساله در خانه‌ای در لوس لوناس پیدا شد. وقتی ماموران پلیس والنسیا کانتی پس از دریافت یک تماس تلفنی در مورد بروز خشونت خانگی به محل رفتند، آنها همچنین دوست دختر او را دیدند که بر اثر اصابت گلوله زخمی شده و در کنار ایست افتاده است.

فوت این مبارز سابق هنرهای رزمی ترکیبی همانجا در محل تایید شد. دوست دختر او برای مداوا به بیمارستان آلبوکرکی منتقل شد و وضعیت سلامتی او پایدار گزارش شده است.

طبق اعلام پلیس، فردی که اقدام به تیراندازی کرده، پیش از رسیدن ماموران پلیس به محل فرار کرده بود.

پلیس ایالتی می‌گوید آنها معتقدند ایست مجادله ای با دوست دخترش داشته و پس از آن دست به اسلحه شده و به سمت او شلیک کرده و بعدا او را به بیرون ساختمان کشیده است. اینجا بود که ایست هدف گلوله یک مظنون مرد قرار می‌گیرد.

تحقیقات در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.

تایلر ایست، با نام مستعار «دیو» ۲۱ بار در فاصله ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۶ به عنوان یک مبارز حرفه‌ای در رقابت‌های هنرهای رزمی ترکیبی شرکت کرد و یک رکورد ۱۵-۶-۰ نیز در این رقبات‌ها از خود بر جا گذاشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

طبق گزارش وبسایت تخصصی «ام ام ای جانکی» ایست در سال ۲۰۰۹ متهم به حمله به همشاگردی خود در دبیرستان بلن در زنگ ورزش شده بود. او به اتهامات علیه خودش اعتراضی نکرد و به گذراندن دوره آموزشی سه ساله محکوم شد.

ایست در سال ۲۰۱۲ پس از آن دوست دختر سابقش ادعا کرد او در یک محفل کشیدن کوکائین بوده و از سوی ایست مورد تعرض قرار گرفته بازداشت شد. وی بابت آدم‌ربایی، سرقت، ضرب و جرح، و رشوه به یک شاهد محکوم شد.

آخرین پرونده او در دادگاه در سال ۲۰۱۹ به دلیل ضرب و جرح یک مامور پلیس و مقاومت در برابر بازداشت بود. به گزارش آلباکرک جورنال، در هر دو مورد از او رفع اتهام شد.

به دنبال انتشار خبر مرگ او، برادرش کودی در فیسبوک نوشت، «آسوده بخواب تایلر ایست، دیگری مبارزه با شیاطین در کار نیست برادر، تو آزادی. دوستت دارم.»

© The Independent

بیشتر از جهان