سوزان ساراندون: طرف واکسن زده باشد، جنسیتش مهم نیست

«مهم نیست شریک زندگی‌ام مرد باشد یا زن؛ از هر سن و رنگی استقبال می‌کنم»

سوزان ساراندون، ستاره فیلم «تلما و لوئیز»- Dia Dipasupil/Getty Images/AFP

سوزان ساراندون از خشنودی خود برای برقراری رابطه با مردان یا زنان خبر داده و اظهار داشته است که آماده ملاقات با فردی جدید است.

این ستاره فیلم «تلما و لوئیز»‌ گفته است که مهمترین معیار او این است که فرد مورد نظر، حتما واکسن کووید-۱۹ زده باشد.

ساراندون در پاسخ به این پرسش که در شریک زندگی خود، دنبال چه چیزی است،  جواب داد: «کسی که واکسن کووید زده باشد.»

او که در پادکست کرولاین استنبری، به نام «مطلقه و نه مرده» صحبت می‌کرد، افزود: «مهم نیست که طرف مرد باشد یا زن؛ یعنی، از هر سن و رنگی استقبال می‌کنم و این جور چیزها برای من فقط حکم جزئیات را دارند.»

او گفت:‌ «اما آنچه به آن علاقه دارم، این است که او ماجراجو باشد. در دوران حاضر، مردم این آزادی را دارند که به خانواده نیازی نداشته باشند. من چندین خانواده دارم.»

ساراندون در سال ۱۹۷۹ از همسرش کریس ساراندون جدا شد و از او سه فرزند دارد. او و فرانكو آموری فیلمساز، شریک سابق زندگی‌اش، نیز  یک دختر دارند و حاصل زندگی او با تیم رابینز بازیگر، سه پسر است.

او در پاسخ به این که چرا با رابینز ازدواج نکرد، گفت: «همیشه نگران این بودم که آدم‌ها به دلیل ازدواج، به هم بی‌توجهی کنند. می‌دانید، این که صبح از خواب بیدار شوید و مجبور باشید که متعهد باشید. ولی خب، پس از مدتی بودن در یک رابطه، اگر چند بچه و شماری ملک و املاک داشته باشید و ۲۰ سال هم از رابطه‌ گذشته باشد… می‌دانید، سخت است که به هم بی‌توجهی نکنید.»

این بازیگر همچنین با دیدید بوئی، شان پن (بازیگر) و لئیز مال (کارگردان سینما) رابطه داشته است.

او گفت که از یک رابطه جدید  استقبال می‌کند:‌ «بدون شک از ایده بودن با یک نفر، استقبال می‌کنم.»‌

وی اظهار داشت:‌ «قطعا تقسیم کردن گنجه داروهایم با یک نفر دیگر در این زمان، یک مسئله استثنایی است. فکر می‌کنم که آن روزها دیگر گذشته است.»

ساراندون، که در گذشته با مردهای جوانتر از خود رابطه داشت، گفت که یافتن مردی به سن و سال خودش، ممکن است سخت باشد.

او توضیح داد: «یکی از مشکلات مربوط به پیدا کردن مردهایی در سن و سال خودم، این است که بسیاری از آن‌ها تلاش می‌کنند در این نقطه، وضعیت موجود را حفظ کنند و به زندگی عزیز خوب بچسبند، و این که باز و کنجکاو نیستند.»

© The Independent

بیشتر از زندگی