بوکسور روس به دلیل «بوسیدن یک مسافر زن و پرتاپ کردن پول به طرف او» از هواپیما اخراج شد

ELSA / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

بوکسور روس قهرمان جهان، سرکی کووالف، به دلیل «بوسیدن یک مسافر زن و پرتاپ کردن پول به طرف او» از هواپیما اخراج شد.

در این حادثه که ۱۵ جولای در فرودگاه بین المللی فورت لادردیل-هالیوود رخ داد، کووالف، قهرمان فعلی نیمه سنگین وزن جهان، با یک زن که در پروازی به مقصد فرودگاه بین المللی لس آنجلس کنار او نشسته است درگیر شد.

به گفته وبسایت The Athletic ، ادعا شده که کووالف ۳۶ ساله دستان این زن را گرفته و او را بوسیده است، سپس پول روی او ریخته است. طبق گزارشی که توسط فرودگاه منتشر شده، این زن در واکنش به رفتار کووالف گریه کرده و به کارکنان هواپیما گفته است که احساس «ناراحتی و ناامنی» می‌کند. سپس خلبان تصمیم گرفته است که تا زمانی که کووالف را بیرون نکنند، هواپیما را به پرواز درنیاود.

دفتر کلانتری شهر برووارد تأیید کرد که حوالی ساعت ۷:۲۰ بعد از ظهر روز حادثه به وقت محلی، به دنبال «درگیری لفظی شدید»، «یک مرد بلند قد سفید پوست ۳۰ و چند ساله روس» از هواپیما اخراج شد، ولی با اینکه چند دقیقه بعد مأموران پلیس به گیت رسیده بودند، هیچ بازداشتی صورت نگرفت و هیچ تحقیقاتی در این مورد انجام شد.

گفته می‌شود که سایر مسافران مداخله کردند و سپس کووالف از هواپیما اخراج شد.

این اتفاق اگرچه توسط پلیس بررسی نخواهد شد، مبارزه بعدی کووالف را در بلاتکلیفی قرار خواهد داد. این بوکسور روس قرار است در تاریخ ۲۴ اوت در یک مبارزه برای دفاع از مقام قهرمانی جهان خود در زادگاهش، شهر چلیابینسک، با آنتونی یارد بریتانیایی مبارزه کند.

اما با توجه به مجازاتی که به خاطر بوسیدن یک گزارشگر زن در یک مصاحبه بدون رضایت او، برای بوکسور بلغار، پولف کوبرات در نظر گرفته شد، احتمال داد که کووالف با اقدامات تنبیهی از طرف مسئولان ورزش بوکس روبرو شود.

پس از آنکه ویدیویی از پولف  منتشر شد که در هنگام مصاحبه پس از مبارزه در ماه مارس، به طور غیرمنتظره‌ای گزارشگر برنامه، جنی راوالو، را بوسید، کمیسیون ورزشی ایالت کالیفرنیا او را محروم کرد و تا زمانی که یک دوره آموزشی در مورد آزار و اذیت جنسی را به پایان نرساند همچنان محروم خواهد بود.

این اولین بار نیست که کووالف خودش را به دردسر می‌اندازد. در اوایل سال جاری در خبرها آمد که او با یک پرونده ۸ میلیون دلاری روبرو است به خاطر اینکه زنی ادعا کرده که در یک مهمانی در ژوئن ۲۰۱۸ کووالف می‌خواسته به او نزدیک شود و چون جواب رد به او داده است به وی آسیب وارد کرده است.

کووالف در اوت سال گذشته در دادگاه حاضر شد و ادعای بی‌گناهی کرد اگرچه این پرونده هنوز باز است.

© The Independent

بیشتر از ورزش