کارمند ۱۰۰ ساله مک‌دونالد: قصد بازنشستگی ندارم

خانم شوستر در ۷۳ سالگی به موزه «بیگ‌مک» پیوست

روت شوستر، صدمین سالگرد تولدش را با همکاران خود در محل کارش جشن گرفت-REUTERS/Moe Doiron/File Photo

یک کارمند مک‌دونالد در جشن تولد ۱۰۰ سالگی خود در این فست‌فود اعلام کرد که قصد ندارد به این زودی‌ها بازنشسته شود.

روت شوستر، کارمند موزه بیگ‌مک در ایروین پنسیلوانیا، صدمین سالگرد تولدش را با همکاران خود در محل کارش جشن گرفت. وی در جشن تولدش در موزه بیک‌مک در هانتینگتون شمالی، تاج «ملکه یک‌روزه» را بر سر گذاشت.

خانم شوستر در گفت‌وگو با شبکه محلی تلویزیون فاکس درباره ۱۰۰ سالگی گفت: «حس ۱۰۰ سالگی حس خاصی نیست.» او این سخن را در حالی گفت که همکارانش شنل قرمزی بر او پوشاندند و از یک عروسک شبیه او رونمایی کردند.

او قدردانی خود را برای جشن تولد فوق‌العاده‌ای که شرکت ترتیب داده بود و همچنین به دلیل اینکه هنوز عضوی از این شرکت است، ابراز کرد. وی گفت: «همکارانم همکاران خوبی هستند و من خوش‌شانسم که آن‌ها مرا در این سن و سال نگه می‌دارند. احساس می‌کنم خوش‌شانس هستم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم شوستر تولدش را با حدود ۴۰ تن از دوستان و اعضای خانواده خود جشن گرفت. مدیران مک‌دونالد نیز از طریق پیام ویدیویی که در طول جشن پخش شد‌، به او تبریک گفتند. در یکی از این ویدیوها عروسک مک‌دونالد ظاهر شد و برای خانم شوستر آهنگ موردعلاقه او، «تو خورشید تابان من هستی»، را خواند. 

به گزارش فاکس ۱۳، این رستوران در روز تولد خانم شوستر یک صندوق پستی هم در فضای باز نصب کرد تا مشتریان کارت‌های تبریک تولد خود برای او را در آن بیندازند.

خانم شوستر در سال ۱۹۹۴ هنگامی که ۷۳ ساله بود به موزه بیگ‌مک در اروین پیوست و ۲۷ سال است که به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد. او خیلی زود در میان مردم محلی بسیار محبوب شد، زیرا با لبخندی بزرگ به استقبال آن‌ها می‌آمد و در آواز و رقص به آن‌ها می‌پیوست.

خانم شوستر درباره گروهی که هر جمعه به ملاقات او می‌آیند گفت: «حدود ۳۰ نفر هر جمعه می‌آیند، قهوه می‌نوشند و غذا می‌خورند و ما با هم آواز می‌خوانیم. هیچ آهنگی نیست که نخوانیم.»

خانم شوستر در هانتینگتون شمالی در پنسیلوانیا متولد و در سال ۱۹۳۸ از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد. وی قبل از پیوستن به مک‌دونالد به عنوان خیاط و کارمند یک فروشگاه مواد غذایی کار کرده است.

وقتی از او سؤال شد که آیا برنامه‌ای برای بازنشستگی دارد، پاسخ داد: «به هیچ وجه!  حتی فکرش را هم نمی‌کنم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی