پیشرفت کریس فروم پس از تصادف وحشتناکش

این قهرمان چهار دوره دچار شکستگی گردن، استخوان ران، آرنج، لگن و دنده شده بود

Oli SCARFF / AFP

روند بهبود یافتن کریس فروم پس از تصادف وحشتناکی که داشت «جلوتر از برنامه» است و اعضای تیم آینیوس امیدوارند که او سال آینده به مسابقات تور دو فرانس بازگردد و دوباره تلاش کند که عنوان قبلی خود را به دست بیاورد.

دیو بریلزفورد، رئیس تیم، خبر بهبودی امیدوارکننده این قهرمان چهار دوره را در روزی اعلام کرد که اعضای تیم آینیوس قهرمانی خود در این تور را جشن می‌گرفتند. در پایان این مسابقات قهرمانان جدید این تیم ایگن برنال و گرینت توماس در پاریس بر سکوی اول و دوم قهرمانی ایستادند.

فروم ۳۴ ساله در این حادثه که کمتر از چهار هفته قبل از شروع تور رخ داد، از ناحیه گردن، استخوان ران، آرنج، لگن و دنده‌هایش دچار شکستگی شد و رؤیای او برای رکورد زدن مجدد و به دست آوردن پنجمین عنوان به طرز دردناکی پایان یافت.

با این حال، فروم هفته گذشته یک ویدیو از خودش در توئیتر گذاشت در حالی که به خانه بازگشته و روی یک دوچرخه تمرینی یک پا پدال می‌زد. بریزلفورد می‌گوید او اکنون فراتر از حد انتظار بهبود پیدا کرده است.

بریلزفورد در گفتگو با برنامه اسپورت‌ویک رادیو بی.بی.سی گفت «حالا او توانسته است که با پای دیگرش پدال را بچرخاند. بسیار جلوتر از چیزی است که خودش انتظار داشت. البته این ذات کریس فروم است، برای بهبود پیدا کردن هر کاری می‌کند. ما امیدواریم که او سال آینده به تور دو فرانس برگردد». اگر او که یکی از قهرمانان برجسته این تور است نتواند برای تور ۲۰۲۰ به طور کامل بهبود پیدا کند، بسیار جالب خواهد بود که ببینم این تیم با برنال، که در سن ۲۲ سالگی عضو برتر این تیم است و  توماس و فروم چگونه عمل خواهد کرد. این سه دوچرخه‌سوار که برندگان این تور بوده‌اند همه در یک تیم هستند.

روز یکشنبه فروم در توئیتر پیام تبریکی برای هم‌تیمی جوان خود فرستاد، در حالی که عکسی از خود گذاشته بود که یک پیک شامپاین را به سلامتی این دوچرخه‌سوار کلمبیایی بلند کرده بود.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

 

© Reuters

بیشتر از ورزش