سگ‌های به گروگان گرفته شده لیدی گاگا آزاد شدند

لیدی گاگا گفته بود به فردی که سگ‌ها را پیدا کند ۵۰۰ هزار دلار پاداش می‌دهد

دو سگ بولداگ فرانسوی لیدی گاگا که به دست سارقان ربوده شده بودند، به سلامت نزد این خواننده بازگردانده شده‌اند-CAROLINE BREHMAN / POOL / AFP

پلیس تأیید کرد که دو سگ بولداگ فرانسوی لیدی گاگا که به دست سارقان ربوده شده بودند، به سلامت نزد این خواننده بازگردانده شده‌اند.

دیروز، جمعه، در حوالی ساعت ۶ عصر به وقت محلی، یک زن سگ‌ها‌ی ربوده شده را به ایستگاه پلیس لس‌آنجلس تحویل داد. 

نماینده لیدی گاگا (که خود در حال حاضر در رم مشغول ساخت یک فیلم است) و کارآگاهان خصوصی به نمایندگی او به ایستگاه پلیس رفتند و تایید کردند که آن‌ها سگ‌های او هستند. 

به گفته سروان جاناتان تیپت، فرمانده بخش سرقت و قتل در کلانتری مربوطه، به نظر می‌رسد که زنی که سگ‌ها را تحویل داده است، با حمله چهارشنبه شب «ارتباطی ندارد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هویت این زن و جایی که سگ‌ها، به نام‌های کوجی و گوستاو، پیدا شده‌اند، به دلیل تحقیقات در حال انجام درباره تیراندازی، هنوز اعلام نشده است.

دیروز اداره پلیس لس‌آنجلس در توییتی نوشت که سگ‌ها پیدا شده‌اند و پلیس «برای بازگرداندن آن‌ها با کارکنان لیدی گاگا تماس گرفته‌ است.»

رایان فیشر، دوست لیدی گاگا، در حالی که چهارشنبه سگ‌های این خواننده را برای هواخوری در خیابان‌های هالیوود می‌چرخاند، مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

فیلم‌های ویدیویی از آن حادثه نشان می‌دهد که یک ماشین در کنار او به جلو حرکت می‌کند، دو مرد بیرون می‌پرند و با او درگیر می‌شوند. بعد یکی از آن‌ها اسلحه بیرون می‌آورد و دو بار آن را شلیک می‌کند تا سگ‌ها را برباید.

سگ سوم موفق به فرار شد و پس از حادثه، به نمایندگان لیدی گاگا تحویل داده شد.

گفته می‌شود که آقای فیشر از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. پلیس لس‌آنجلس گفت که انتظار می‌رود او از جراحات جان سالم به در برد.

روز جمعه، لیدی گاگا پیشنهاد خود را برای ۵۰۰ هزار دلار پاداش برای بازگشت سگ‌ها تکرار کرد. سروان تیپت گفت که نمی‌داند که آیا این زن آن پاداش را دریافت می‌کند یا نه، زیرا پلیس در پیشنهاد پاداش درگیر نبوده است.

لیدی گاگا در اینستاگرام خود ارسال کرد: «من عاشق تو هستم رایان فیشر. تو زندگی خود را به خطر انداختی تا برای خانواده ما بجنگی. تو برای من همیشه یک قهرمان هستی.»

© The Independent

بیشتر از جهان