خانم ترامپ روز جمعه دفتر جدید بانوی اول سابق را افتتاح کرد

ظاهرا ملانیا بیشترین استفاده را از زندگی خصوصی خود می‌کند و مسایل سیاسی مربوط به ریاست جمهوری را پشت سر گذاشته است

ملانیا و دانالد ترامپ- AFP

به گزارش سی‌ان‌ان، ملانیا ترامپ پس از ترک کاخ سفید، نسبت به همسرش دونالد ترامپ «سرد و تلخ»‌ بوده است و بیشتر وقت خود را در اسپای مارآلاگو در فلوریدا، به استراحت گذرانده است.

خانم ترامپ که ماه گذشته همزمان با مراسم سوگند رئیس جمهوری جدید و ترک واشنگتن خوشحال به نظر می‌رسید، ظاهرا بیشترین استفاده را از زندگی خصوصی خود می‌کند و مسایل سیاسی مربوط به ریاست جمهوری را پشت سر گذاشته است.

یک منبع مطلع از برنامه روزانه خانم ترامپ، به سی‌ان‌ان گفت:‌ «او به اسپا می‌رود، ناهار میل می‌کند، (دوباره) به اسپا می‌رود، و بعد در تراس با دونالد ترامپ شام صرف می‌کند. و تکرار این برنامه. هر روز.»‌

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یک منبع دیگر که خانم ترامپ را در بیرون از محوطه اسپا و استخر دیده است، گفت که «او تقریبا همیشه شام می‌خورد.» او افزود که گاهی والدین ملانیا ترامپ نیز به او می‌پیوندند و او اغلب برای غذای اصلی ماهی انتخاب می‌کند.»

با این حال، علی‌رغم فرصت استراحت، گفته می‌شود که بانوی اول سابق گاهی اوقات بر سر تاثیر دونالد ترامپ بر وجهه او هنگام ترک بحث‌انگیز واشنگتن، با او «سرد و تلخ»‌ رفتار می‌کند.

گفته می‌شود که یکی از مقام‌های سابق کاخ سفید درباره تاخیر واکنش خانم ترامپ به حمله ششم ژانویه به کنگره آمریکا، گفت:‌ «او پیش‌بینی می‌کرد که این چه تاثیری روی او خواهد داشت.»

بانوی اول سابق بعد از پنج روز وقوع خشونت‌ها در کنگره را محکوم کرد و از بیانیه‌اش برای دفاع از خود در مقابل «شایعات ناخوشایند» و «حملات شخصی بی‌دلیل»‌ استفاده کرد.

مقام سابق کاخ سفید به سی‌ان‌ان گفت:‌ «موقعی که شورش رخ داد، او می‌دانست که با صحبت کردن یا اقدام کردن، سودی نصیبش نخواهد شد، بنابراین کاری نکرد.»

طبق نتایج نظرسنجی‌ای که شرکت اس‌اس‌آراس برای شبکه خبری سی‌ان‌ان انجام داده است، خانم ترامپ، پس از یک دوره نسبتا خصوصی و گاهی مناقشه‌برانگیز به عنوان بانوی اول، با یکی از پایین‌ترین رتبه‌های تایید عمومی برای یک بانوی اول مدرن، واشنگتن را ترک کرد.

خانم ترامپ هرگز به عنوان بانوی اول با یک نشریه ملی مصاحبه نکرد، و چنان که استفانی وینستون ولکاف (دستیار سابق خانم ترامپ که درباره او کتابی نوشت و منتشر کرد) به سی‌ان‌ان گفته است، او انتخاب کرد «به عنوان یک مکانیسم دفاعی، با رسانه‌ها صحبت نکند.»

گزارش‌ها ادعا می‌کنند که او قصد داشت در مراسم تحلیف جو بایدن شرکت کند و در واقع پس از مشاهده پست توییتر همسرش که اعلام کرده بود به آن مراسم نمی‌روند، از آن تصمیم مطلع شده بود.

دفتر ملانیا ترامپ در توییتی نوشت:‌ خانم ملانیا ترامپ از افتتاح «دفتر ملانیا ترامپ» خبر داده است. لطفا برای اخبار بیشتر این حساب را دنبال کنید.

خانم و آقای ترامپ صبح روز مراسم تحلیف، واشنگتن را ترک کردند، و عکس‌ها و ویدیوها نشان می‌دهد که هنگام فرود هواپیمای آنان در فلوریدا، او علاقه‌ای به ارتباط با رسانه‌ها نشان نمی‌دهد. و علی‌رغم برگزاری دادگاه استیضاح همسرش، برنامه روزانه خانم ترامپ، بنا به گفته‌ها، تا حد زیادی به حالت زندگی قبل از کاخ سفید او برگشته است.

یک منبع آگاه از برنامه خانم ترامپ، به سی‌ان‌ان گفت:‌ «برنامه او تا حد زیادی شبیه به دوران قبل از بانوی اولی اوست، یا حتی شبیه به برنامه‌ای است که او هنگام سپری کردن تعطیلات داشت.»

خانم ترامپ روز جمعه دفتر جدید بانوی اول سابق را افتتاح کرد، که گفته می‌شود هدفش دنبال کردن کارزار «بهترین باش»‌ اوست که در زمان اقامتش در کاخ سفید در آدرس ۱۶۰۰ خیابان پنسیلوانیا، علیه قلدری سایبری آنلاین علیه کودکان، آغاز کرده بود.

دفتر بانوی اول سابق کماکان از مارالاگو، باشگاه خصوصی رئیس ‌جمهوری سابق، به کار خود ادامه می‌دهد، اما به گفته سی‌ان‌ان، آنان به دنبال دفتر جداگانه در پالم‌بیچ فلوریدا هستند.

© The Independent

بیشتر از زندگی