پیام رونالدو در تولد ۳۶ سالگی

او در پیامی اینستاگرامی در روز تولد ۳۶ سالگی خود، از تمامی هوادارانش تشکر کرد و از ۲۰ سال حضور خود در فوتبال حرفه‌ای سخن گفت

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس - MIGUEL MEDINA / AFP

کریستیانو رونالدو، مرد تمام‌نشدنی دنیای فوتبال، روز جمعه، پنجم فوریه، تولد ۳۶ سالگی خود را جشن گرفت. او در دوران حرفه‌ای خود برای تیم‌های بزرگ و صاحب‌نامی همچون رئال مادرید و منچستریونایتد بازی کرده و همراه آن‌ها عناوین بین‌المللی زیادی در فوتبال جهان به دست آورده است.

او در پیامی اینستاگرامی در روز تولد ۳۶ سالگی خود، از تمامی هوادارانش تشکر کرد و از ۲۰ سال حضور خود در فوتبال حرفه‌ای سخن گفت. در این سخنان چنین به نظر می‌رسد که رونالدو پذیرفته است که به پایان دوران خود، اما نه خیلی زود، نزدیک می‌شود و ‌باید با مسائل این‌چنینی، منطقی برخورد کند.

چیزی که رونالدو را از سایرین متمایز می‌کند، پشتکار و تلاش وی برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر، در سنی است که اغلب بازیکنان کند می‌شوند و از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کنند اما او همچنان می‌درخشد و نشانی از افت در او دیده نمی‌شود. به ثمر رساندن ۲۲ گل در ۲۳ بازی برای تیم یوونتوس در این فصل، می‌تواند مصداقی بر این موضوع باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در پیام اینستاگرامی روز تولدش چنین نوشت: «۳۶ سالگی، باورکردنی نیست! این‌طور احساس می‌کنم که همه‌چیز تازه همین دیروز آغاز شده، اما این سفر تا همین جا هم پر از ماجراجویی‌ها و داستان‌هایی است که باید به خاطر سپرد. اولین توپم، اولین تیمم و اولین گلی که زدم... زمان خیلی زود می‌گذرد! از مادیرا به لیسبون، از لیسبون به منچستر، از منچستر به مادرید، از مادرید به تورین، اما بالاتر از همه، از اعماق قلبم به جهان... من هر چه در توان داشتم انجام دادم، هرگز پا پس نکشیدم و همیشه سعی کردم بهترین عملکرد خودم را به نمایش بگذارم. در مقابل، شما به من عشق و تحسین، حضور و حمایت بی‌قید شرط خودتان را هدیه دادید. برای این هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی از شما تشکر کنم. بدون شما نمی‌توانستم این کارها را انجام دهم.

در حالی که ۳۶ سالگی خود را جشن می‌گیرم و بیستمین سال از دوران حرفه‌ای خود را به عنوان یک فوتبالیست را سپری می‌کنم، بسیار متاسفم که نمی‌توانم به شما برای ۲۰ سال دیگر وعده‌ای بدهم. اما آنچه می‌توانم به شما قول بدهم این است که تا زمانی که ادامه می‌دهم، هرگز کمتر از ۱۰۰ درصد توانم را از من نخواهید دید. بار دیگر به خاطر همه حمایت‌ها و پیام‌های مهربانانه‌تان در این روز از شما تشکر می‌کنم. پیام‌ها و حمایت‌های شما، معنا و مفهوم زیادی برای من دارد و شما جایگاهی ویژه در قلب من دارید.»

بیشتر از ورزش