«تینا فی» و«امی پولر» جدا از هم میزبان مراسم گلدن گلوب خواهند بود

نامزدهای گلدن گلوب ۲۰۲۱ روز چهارشنبه سوم فوریه اعلام می‌شوند

«تینا فی» و «امی پولر» مجریان امسال گلدن گلوب- CHRIS DELMAS / AFP

جشنواره گلدن گلوب اعلام کرده است که «تینا فی» و «امی پولر» مجریان امسال مراسم از دو نقطه‌ مختلف در آمریکا خواهند بود. فی از اتاق رنگین‌کمان در برج راکفلر سنتر در نیویورک و پولر از محل همیشگی مراسم گلدن گلوب در هتل بورلی هیلتون در کالیفرنیا به‌طور زنده مراسم را اجرا خواهند کرد. این خبر ابتدا در مجله «ورایتی» اعلام شد.

اجرا از دو نقطه‌ کشور، ایده‌ مشترک برگزارکنندگان این مراسم، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، شبکه پخش ملی (ان‌بی‌سی) و شرکت تولیدی دیک کلارک پروداکشنز بود. دلیل آن هم تداوم‌ مقابله صنعت سرگرمی با بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نامزدهای گلدن گلوب ۲۰۲۱ روز چهارشنبه سوم فوریه اعلام می‌شوند. سارا جسیکا پارکر و تاراجی پی هنسون، در ساعت ۵:۳۵ دقیقه به وقت کالیفرنیا و ۸:۳۵ دقیقه نیویورک، در برنامه زنده شبکه ان‌بی‌سی گروه‌بندی‌های اصلی جوایز را اعلام خواهند کرد.

هفتاد‌و‌هشتمین دوره جوایز سالانه گلدن گلوب در تاریخ ۲۸ فوریه از شبکه ان‌بی‌سی پخش خواهد شد. فی و پولر ، بعد از سال ۲۰۱۴، بار دیگر با هم میزبانی مراسم را بر عهده خواهند گرفت. پولر پس از اعلام این خبر در ماه ژانویه در برنامه «گفت‌وگوی آخر شب» (لیت نایت شو) به ست میرز، مجری برنامه گفت: «ما تنها چند سؤال نهایی داریم: کی، چگونه، چرا، کجا و چه؟ همین، سؤال دیگری نداریم. اما بالاخره می‌فهمیم.»

پل تلجی، مدیر بخش سرگرمی شبکه ان‌بی‌سی هنگام اعلام رسمی خبر در برنامه انجمن منتقدان تلویزیونی گفت: «ان‌بی‌سی قبلا هم میزبان دو نفر از بامزه‌ترین آدم‌های روی کره زمین، یعنی تینا فی و ایمی پولر بوده است و ما دیگر نتوانستیم بیشتر از این برای به اشتراک گذاشتن خبر میزبانی مجدد آن دو در مراسم گلدن گلوب، صبر کنیم.»

© The Independent

بیشتر از فیلم