کت و شلوار خاص «اشلی بایدن» در ضیافت شب تحلیف رئیس جمهوری

کاربران شبکه‌های اجتماعی، شیفته «تاکسیدو» شیک دختر ۳۹ ساله بایدن‌ها شدند

کاربران توییتر از اشلی بایدن به‌عنوان یک نماد جدید شیک‌پوشی یاد کردند - Jonathan Ernst-Pool/Getty Images/AFP

در «لحظات نمادین مد» روز تحلیف، اشلی بایدن، دختر رئیس‌جمهوری و همسرش جیل، با پوششی که برگزیده بودند، بسیار خوش درخشیدند.

شامگاه چهارشنبه که خانواده‌های بایدن و هریس در برنامه تلویزیونی مراسم ویژه «آمریکا جشن می‌گیرد» گردهم آمدند، کاربران شبکه‌های اجتماعی، شیفته «تاکسیدو» (کت‌وشلوار سیاه‌رنگ معمولا مردانه برای ضیافت‌های رسمی شام) شیک دختر ۳۹ ساله بایدن‌ها شدند.

اشلی برای این مراسم یک دست کت‌وشلوار تاکسیدوی طرح «رالف لورن» با پاپیون باز و کفش پاشنه بلند سیاه را انتخاب کرده بود. در تکمیل این سبک، او با استفاده از جواهراتی ساده، موهایش را دم‌اسبی کرده و ماسکی سیاه‌رنگ بر صورت گذاشته بود.

تاکسیدوی اشلی بلافاصله با استقبال کاربران توییتر روبه‌رو شد که  سلیقه این زن ۳۹ ساله را ستودند و از او به‌عنوان یک نماد جدید شیک‌پوشی یاد کردند.

کاربری در یک توییت به مزاح نوشت: «اشلی بایدن تاکسیدو پوشیده، ملت رسما التیام یافته است.»

کاربر دیگری نوشت: «تنها می‌خواهم درباره اشلی بایدن و تاکسیدویش حرف بزنم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در توییت دیگری آمده است: «یک نماد شیک‌پوشی دیگر متولد شده است.»

اشلی تنها فرد خانواده بایدن نبود که لباسش موردستایش قرار گرفت. نوه‌های رئیس‌جمهوری هم به خاطر حسن‌‌انتخاب لباس خود در شب تحلیف، تحسین شدند. فینیگان بایدن، لباسی پولک‌دار با رکابی سیاه طرح «مارکاریان» بر تن داشت که بلافاصله تمام مشابه‌های آن در برخی تارنماها به فروش رفت. مِیزی بایدن هم یک لباس صورتی و قرمز از مجموعه «رادارت» با کفش‌های ورزشی نایک پوشیده بود.

«باید درباره اشلی بایدن و تاکسیدویش حرف بزنم.» (مکیتا ریواس - ۲۱ ژانویه ۲۰۲۱)

«ببخشید، اشلی بایدن با آن تاکسیدوی معرکه» (کال می -۲۱ ژانویه ۲۰۲۱)

«اشلی بایدن کت و شلوار آرزوی چند دهه من را پوشیده است.» (جولز هورباچوسکی -۲۱ ژانویه ۲۰۲۱)

«تنها می‌خواهم این را بگویم: آن‌ها فوق‌العاده به نظر می‌رسند. همین‌طور تاکسیدوی اشلی بایدن؟ با مهر» (جوانا فوئنتز-۲۱ ژانویه ۲۰۲۱)

به همین ترتیب، پوشش‌های انتخابی خانواده بایدن در مراسم تحلیف مورد تحسین قرار گرفت. برخی از نوه‌های رئیس‌جمهوری، لباس‌های مونو کروم (سیاه و سفید وخاکستری) بر تن داشتند که با پالتوهایشان هماهنگی داشت. یک کاربر در توییتر نوشت: «من تمام لباس‌های نوه‌های بایدن را می‌خواهم.»

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی